FEDERACIÓ CATALANA
Gerard Piqué i Aitana Bonmatí, millors futbolistes catalans de la temporada
El jurat dels premis escull Pep Guardiola i Claudia Pons com a millors entrenadors de l'any

zentauroepp48308163 pique190929184347 /
El defensa del Barça Gerard Piqué i la centrecampista del Barcelona Femení Aitana Bonmatí han sigut nomenats Millor Jugador i Millor Jugadora del futbol català de la temporada 2018-2019, pel jurat de la vuitena edició de la Gala de les Estrelles del Futbol Català.
Piqué i Bonmatí han obtingut el 67,4% dels vots del jurat, que es va reunir aquest dimarts a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de la capital catalana per deliberar i escollir el millor jugador, jugadora, entrenadors i àrbitres de futbol i futbol sala de Catalunya.
El premi al millor entrenador ha sigut per al tècnic del Manchester City, Pep Guardiola, i la seleccionadora espanyola Claudia Pons s’ha emportat el de millor entrenadora de futbol sala.
Per la seva part, el centrecampista del Barça B Riqui Puig i la defensa de l’Atlètic de Madrid Laia Aleixandri han sigut nomenats Jugador i Jugadora amb Més Projecció.
També han sigut distingits com a màxim golejadors del futbol català Gerard Deoulofeu, pel seu 10 gols en el Watford, i Alèxia Putellas, pels seus 16 gols amb el Barcelona.
El porter del Barça Dídac Plana i l’ala de l’AE Esplugues Berta Velasco han sigut els dos millors jugadors del futbol sala de la temporada, i el guardó al Millor Àrbitre del curs ha recaigut en Xavier Estrada.
- Nova jubilació anticipada: quins treballadors podran retirar-se abans i quan entren en vigor els canvis
- Mobilització d'emergències Tallada la Ronda Litoral de Barcelona per un home pujat nu a un senyal
- ACCELERANT PER AL GAMPER El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"
- Assassinat a Madrid Les ombres un crim
- investigació L’institut de la Mina descarta que l’atac a un professor el cometés un alumne
- fórmula 1 L’alonsomania desborda Barcelona
- Mobilitat sostenible Una quinzena de grans ciutats encara no multen els vehicles vetats
- Un registre ‘online’ permetrà a les ciutats multar a les ZBE
- CONTEXT Ja no hi ha excuses
- Prèvia de la cita a Barcelona Govern i autonomies topen abans de la Conferència de Presidents