Espanya inicia el seu compte enrere a l'illa de Ré
L'actual campiona d'Europa arriba al seu paradís, a la costa atlàntica francesa, amb l'etern dubte del gol

marcosl34199243 gra476 isla de r francia 08 06 2016 vista d160609074812 /
El sol queia sobre la costa atlàntica francesa quan l'autobús de la selecció espanyola de futbol travessava l'imponent pont que uneix La Rochelle amb l'illa de Ré, un paradís tranquil i serè, on les 20.000 persones que hi viuen estan escampades per petits punts urbans. En aquest autobús anava el campió d'Europa. L'equip de Vicente del Bosque va arribar a França amb gairebé tot decidit, pendent que sigui públic si De Gea li ha pres la titularitat a Casillas, l'amo de les mans que han aixecat un Mundial i dues Eurocopes. Pendent, a més, de trobar la solució a l'etern problema del gol. Etern des que Villa va emprendre el camí dels Estats Units o Fernando Torres va decidir sortir de l'Atlètic, on ha tornat. Però ja sense la continuïtat que va tenir quan era 'el Niño'. A Morata, Aduriz i Nolito els toca resoldre aquest complex problema si no volen que Espanya perdi la seva corona.
'ha instal·lat 'La Roja' s'ha instal·lat a peu de mar, a la costa atlàntica francesa, envoltada d'extraordinàries mesures de seguretat
Espanya es va instal·lar en un búnquer. A peu de mar. Com si vingués de turisme a una illa tranquil·la. Però no és així. Envoltada d'unes extraordinàries mesures de seguretat, escortada per la 'gendarmerie' francesa, que tenia, al mateix temps, membres dels cossos de seguretat espanyols, va arribar la selecció a la seva nova casa.
Notícies relacionadesNo es voldria moure d'aquí fins al 10 de juliol, data de la final a l'estadi de Saint Dennis (París), encara que es trobi a 500 km. Espanya ha arribat a l'illa de Ré en aquest autobús que conté un lema: 'un color, una passió, som 'la Roja''. Farà vida monacal, tancada a l'Hotel Atalante Relais Thalasso, protegida per diversos cordons de seguretat que impediran que es creui amb els turistes, gairebé tots de classe alta, que disfruten de la tranquil·litat i bellesa de l'illa de Ré. El compte enrere ha començat. Dilluns debuta el campió d'Europa. Serà a Tolosa davant la República Txeca a les 15.00 hores.
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Vilaplana eixampla l’ombra sobre Mazón
- Un Barça instal·lat en el caos
- Futur pol innovador a Sant Feliu
- Medi ambient Catalunya instal·la tres nous radars per prevenir millor possibles inundacions als càmpings
- Votació dimecres Junts manté el seu rebuig de la reducció de la jornada laboral malgrat els contactes entre Puigdemont i Díaz
- Finançament autonòmic ERC llança la seva pròpia llei perquè Catalunya recapti l’IRPF davant la falta d’acord amb el PSOE
- Exitosa temporada 2024-25 Els teatres de Barcelona consoliden el seu idil·li amb el públic amb un altre rècord: 3.133.494 espectadors
- Internacional Adrián Díaz, empresari espanyol a la Xina: «A les fàbriques xineses es descansa un dia al mes i ningú ho qüestiona»