EL FUTUR DEL CLUB BLANC-I-BLAU

Pochettino confirma que es queda a l'Espanyol

El tècnic rebutja les ofertes rebudes d'altres clubs i es queda a Barcelona com a "acte de responsabilitat"

L’entrenador de l’RCD Espanyol, Mauricio Pochettino.

L’entrenador de l’RCD Espanyol, Mauricio Pochettino. / JAVI FERRANDIZ

1
Es llegeix en minuts
JUAN TERRATS / Barcelona

Mauricio Pochettino, de 40 anys, ha confirmat que es queda a l'Espanyol, que complirà el contracte fins al juny del 2014. "És un dia de moltíssima alegria perquè serà un orgull seguir entrenant l'Espanyol", ha dit el tècnic, que ha reconegut que ha rebut diverses propostes els últims mesos i especialment en les últimes hores la delSampdoria.

Notícies relacionades

"Sóc un afortunat i un privilegiat per poder entrenar l'Espanyol", ha dit el preparador. Pochettino ha realitzat un "acte de responsabilitat" i d'aquesta manera tallar tots els rumors que havien crescut en les últimes hores. L'argentí també ha confirmat que el projecte esportiu necessita un canvi i que ell el vol liderar. "Vull ser aquí. Vull ser positiu i vull liderar un canvi. Tinc un gran recorregut a l'Espanyol", ha afirmat.

L'entrenador de l'Espanyol, que va arribar el gener del 2009, ha dit que se sentia orgullós de seguir a Cornellà: "Anem endavant. Estic més fort que mai i crec en la força d'aquest club. M'arremangaré i treballaré moltíssim. Sí, estic més fort que mai". Aquest és el missatge que ha llançat Pochettino davant la situació de crisi i caos que s'ha apoderat de la massa social i accionarial de l'Espanyol.