Innovació

L''app' avisa quan el DNI caduca

Les aplicacions mòbils dels bancs ofereixen múltiples facilitats a l'usuari

El BBVA es manté com a líder europeu en banca mòbil per tercer any consecutiu

25450330 l web

25450330 l web

2
Es llegeix en minuts
Julio Márquez

Un dels objectius principals dels bancs consisteix a acostar-se cada vegada més a les persones, oferint els seus serveis per resoldre qualsevol tipus de problema. Per aquesta raó, gràcies a les possibilitats de la tecnologia i a la proximitat que afavoreixen les aplicacions dels telèfons mòbils, les entitats financeres poden ajudar els seus usuaris perquè portin les gestions al dia, tant econòmiques, com legals. Una manera d’aprofitar el món virtual per fer més fàcil la vida real.

En aquest sentit, l’‘app’ del BBVA continua evolucionant i, en la seva última actualització ha incorporat una millora molt útil per als seus clients. L’entitat financera avisarà els seus clients si s’acosta la data de caducitat del document nacional amb què es va identificar en l’entitat financera. Una vegada obtingui el seu nou DNI pot digitalitzar-lo amb el seu telèfon mòbil, a través de l’apartat ‘Documents i certificats’, dins del perfil del client a l’‘app’ de BBVA. El banc rep i revisa la documentació i es posa en contacte novament amb el client si algun document té un error perquè torni a digitalitzar-lo. 

Aquesta opció també és molt útil per als que perdin el DNI o canviïn de domicili, ja que podran informar el BBVA en tot just uns segons i digitalitzar el seu nou document d’identitat sense moure’s de casa seva. 

Actualitzar tota la documentació personal és molt rellevant, ja que les entitats bancàries estan obligades a complir la legislació vigent i disposar de la informació actualitzada. En cas de no ser així, podria arribar un moment en què el client només pugui utilitzar els canals digitals a tall de consulta. 

La informació personal és emmagatzemada pel banc de manera segura. A més, el BBVA és una empresa compromesa amb la protecció de les dades personals dels seus clients. El banc utilitza la informació dels seus clients per oferir productes i serveis més útils i personalitzats per a ells, sempre amb el seu consentiment. 

A mida

L’‘app’ de BBVA té cada vegada més opcions de personalització per ajustar-se a l’ús que cada client en fa. Des del mòbil és possible, per exemple, canviar les oficines de referència per als productes contractats, una cosa molt útil per a persones que s’han mudat i tenen diferents oficines per a cada un d’aquests productes. Per a aquests clients de BBVA també serà molt útil la modificació del domicili fiscal o altres dades personals rellevants, opcions també disponibles de manera digital.

Notícies relacionades

Així mateix, és possible configurar els productes que vol veure a la seva pantalla a l’entrar a l’‘app’, l’idioma de consulta (castellà, català, gallec, eusquera o anglès), o quines notificacions vol rebre de la seva entitat financera. Les opcions de personalització del perfil de cada client estan sent molt ben rebudes per aquests. L’últim mes s’han registrat gairebé 330.000 visites a aquesta secció.

Lideratge

Es pot destacar que el BBVA es manté com a líder europeu en banca mòbil per tercer any consecutiu, segons la consultora internacional Forrester Research, i després d’analitzar les ‘apps’ de 10 bancs líders a França, Itàlia, Holanda, Polònia, Espanya i Turquia.

Temes:

BBVA