170.000 euros
L’estafa del fals Dani Martín: fins a onze víctimes afectades
Les ‘estafes de l’amor’ són un succés més freqüent del que a priori pot semblar. El que potser no és tan habitual és que les víctimes siguin enganyades per estafadors que es fan passar per presumptes famosos. Això és precisament el que li ha passat a la Maria (nom fictici) i altres dones durant més d’un any, han informat des del programa d’Antena 3 ‘Y ahora Sonsoles’.
La tapadora per a aquest cas va ser el cantant Dani Martín, la qual cosa va permetre als delinqüents aconseguir ni més ni menys que 170.000 euros en total.
«Amor i entrega» a canvi de diners
Pel que sembla, les víctimes eren fans de l’artista, i van ser enganyades amb la promesa d’«amor i entrega» a canvi de diners. «Jo era fan d’ell i em vaig il·lusionar quan es va posar en contacte amb mi», ha explicat la Maria, que va vendre diverses propietats per aconseguir l’import que se li demanava. «La primera transferència van ser al voltant de mil euros», ha afegit.
Notícies relacionadesL’operació es repetiria al llarg dels 14 mesos que va durar la suposada relació, i durant els quals la Maria va perdre un total de 80.000 euros dels seus estalvis. Malgrat els pagaments efectuats, el fals músic mai va proposar veure’s personalment amb cap de les onze persones afectades a tot Espanya, a qui amenaçava quan no rebia els pagaments corresponents.
Tal com han comunicat des de l’esmentat programa, la Guàrdia Civil ja ha identificat els dos responsables d’aquesta estafa i els ha detingut a València.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Sanitat animal Catalunya ja ha sacrificat més de 2.500 vaques per la dermatosi nodular, que es propaga a gran velocitat
