Cimera de Granada
Vídeo | Així ha sigut el brindis sense copa de la reina Letizia després d’un error de protocol
La Unió Europea obre el debat per preparar la seva ampliació als Balcans i Ucraïna
L’Alhambra li regala una postal única a la cimera i enlluerna els mandataris europeus
Zelenski alerta a Granada contra els que volen congelar el conflicte: Rússia atacaria de nou
Orban incendia la cimera de Granada amb la seva declaració sobre el pacte migratori

La cimera de Granada, a la qual han assistit líders polítics de tot Europa, ha comptat amb dos convidats molt especials: els reis d’Espanya. En una cerimònia informal celebrada a l’emblemàtic palau de l’Alhambra, el rei Felip VI ha entonat un breu discurs que ha tancat amb un brindis amb final inesperat: «M’agradaria brindar amb tots vosaltres, els presents. Gràcies per ser aquí. Us desitjo el millor a vosaltres i les vostres famílies», ha dit abans d’adonar-se que alguna cosa estava fallant en el protocol.
Al costat del monarca, la reina Letizia no comptava amb cap copa entre les mans, per la qual cosa, amb cara d’incredulitat, ha resolt la situació brindant conjuntament amb el seu marit.
Si bé és cert que la situació ha quedat en una anècdota resolta sense grans complicacions, alguns usuaris han criticat l’organització de l’esdeveniment a través de les xarxes socials: «Els gestos meitat còmics meitat sarcàstics de Letizia provocats per un error inexcusable. ¿Una sola copa per brindar després del ‘toast’? ¿No en podien haver acostat cap altra per a ella? Els detalls, per a bé o per a mal, fan la diferència sempre», atribueix una internauta en una publicació a X (abans Twitter).
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- Un Hezbol·là debilitat es planteja el seu futur al Líban
- El conflicte del Pròxim Orient El càstig de la UE contra Israel només afectarà un terç de les importacions
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Israel obre una "ruta temporal" d’evacuació cap al sud de la Franja
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump