Virals
Vídeo | Harry Styles, colpejat a la cara amb un objecte durant un concert
Ja hi ha cua per al concert de Harry Styles a Barcelona del 12 de juliol

El cantant Harry Styles, de 29 anys, va ser víctima de l’agressió d’un fan que li va llançar un objecte durant el seu concert a l’estadi Ernst Happelde Viena. L’artista britànic, que va rebre l’impacte a l’ull, es va veure obligat a parar la seva actuació, recollida dins de la seva gira Love on Tour 2022/2023.
Per ara, l’exmembre de One Direction no s’ha volgut pronunciar sobre l’incident a través de xarxes socials, tot i que són molts els usuaris que han condemnat aquest tipus de situacions, cada vegada més freqüents durant els espectacles musicals. «Això ha de parar», coincideixen a assenyalar molts internautes.
El cas de Harry Styles se suma així a una llarga llista d’agressions durant els concerts, en què altres exemples recents com Bebe Rexha, Pink o Kelsea Ballerini posen de manifest el problema evident per a la integritat dels intèrprets que suposa aquesta tendència creixent.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA
- Al Parlament ERC, els Comuns i la CUP demanen la compareixença de Parlon i Trapero per l’ús de gas pebre en la manifestació propalestina