Canvi d’actitud
Joana Sanz demana el divorci a Dani Alves
‘El programa de Ana Rosa’ ha revelat en exclusiva que Joana Sanz demanarà el divorci a Dani Alves arran de les acusacions sobre una presumpta violació que pesen sobre el futbolista brasiler des del 30 de desembre.
Segons el programa, volia ser la mateixa Joana qui comuniqués la decisió, però finalment ho farà a través del seu equip legal.
Notícies relacionadesEn el programa també han assegurat que Sanz es penedeix del suport que va brindar al seu marit els primers dies després de la seva detenció. Sanz ha hagut de viure una situació personal duríssima. A més del succés del seu marit, la model ha perdut de manera traumàtica la seva mare en un curt espai de temps.
Tot això, sumat a la pressió mediàtica que li ha tocat viure.
Temes:
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers