Homofòbia
Una esteticista es nega a fer-li les ungles a un home: «Xoca directament amb les meves creences i amb la meva consciència»
La conversa que l’‘influencer’ Álex Mercurio ha compartit a través de Twitter ha causat indignació entre els usuaris

La negativa d’una esteticista de Tenerife a fer-li les ungles a un client per ser home ha causat indignació a Twitter. L’‘influencer’ i activista de Tenerife Álex Mercurio ha compartit en el seu compte una captura de la conversa d’un home amb una manicura, que es negava a atendre-la pel seu gènere: «El fet de fer-li les ungles a un noi xoca directament amb les meves creences i amb la meva consciència», responia la dona.
Més tard, Álex Mercurio ha compartit una sèrie de vídeosen el seu compte d’Instagram, on explica amb més detall el que va passar en el cas ungles, com ell l’ha batejat.
«Espero que no t’ofenguis»
La conversa de WhatsApp ha sigut protagonitzada per una manicura de Tenerife i un home que sol·licitava cita per fer-se les ungles. Al saber que es tractava d’un noi, l’esteticista s’ha negat a atendre’l: «Jo espero que no t’ofenguis, jo tracto amb respecte totes les persones, sense importar el seu gènere o la condició sexual que escullin, però amb molt més respecte em tracto a mi mateixa, per això el fet de fer-li les ungles a un noi xoca directament amb les meves creences i amb la meva consciència, no és res contra tu personalment», va escriure la manicura.
L’afectat ha traslladat la conversa l’‘influencer’ Álex Mercurio, que no ha dubtat a compartir-la a través de les xarxes socials per donar-hi visibilitat i condemnar l’actitud homòfoba de l’esteticista.
Continuació del cas ungles
Notícies relacionadesDesprés de l’impacte que ha tingut la imatge de la conversa entre els usuaris de Twitter, Álex Mercurio ha mantingut informada a la seva comunitat de seguidors sobre el cas ungles. L’‘influencer’ de Tenerife ha publicat un missatge que l’esteticista havia compartit a través del seu estat de WhatsApp: «Ensenyin als seus fills que tota acció implica les seves conseqüències», ha expressat la manicura.
Així mateix, la mare de Claudio, nom de l’afectat, que s’ha revelat més tard, també ha escrit a Mercurio per agrair-li la seva tasca, a més d’informar-lo que la dona s’havia posat en contacte amb ella: «Avui m’ha trucat dient-me que li escriuen per Instagram i que denunciaria el Claudio per això. Ja t’aniré explicant si pren accions legals», ha dit.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»