¿Quina és la disfressa més buscada per triomfar aquest Carnaval?
¿En quins dies se celebra el Carnaval aquest any?

S’acosta el Carnaval més esperat, després d’uns anys en què amb prou feines hi ha hagut oportunitat de disfressar-se (tret que fos a casa).
A causa d’aquestes restriccions pandèmiques, aquesta festa, que comença a finals d’aquest mes, s’augura especial, almenys quant a ganes es refereix.
Quina és la millor disfressa serà una de les incògnites a què ens enfrontem a l’hora d’intentar endevinar la clau del millor vestit, el més original, ja sigui individual o en grup.
L’actualitat sol ser un bon barem per calibrar quina és la millor disfressa, lluny dels clàssics –tot i que siguin tunejats– de policia, bomber, infermer, metge...
I aquest any, superant ja la sisena onada de pandèmia, hi ha altres coses de moda.
El vestit estrella
Però, ¿quina serà la disfressa estrella aquest Carnaval?
El festival d’Eurovisió d’aquest any, per exemple, és un filó quant a idees carnavaleres es refereix. Però n’hi ha un en concret que, tal com va passar en l’eliminació del certamen –en què es va alçar guanyadora Chanel–, és el més popular entre el públic i serà el més vist als carrers aquestes festes: el de Tanxugueiras.
Entre altres coses, perquè disfressar-se d’Aída, Sabela i Olaia és fàcil i senzill. Roba negra –tots tenim a casa uns pantalons, faldilla i jersei o camisa d’aquest color– i, si són camisa d’encaix i faldilla negra, com elles, encara millor. I adorns daurats: arracades i collars d’or, com més grans, millor. A més de tota mena de corones o peinetes d’aquest color.
El més complicat és el maquillatge, perquè es necessita traça: amb un eyeliner negre, pa d’or i una mica de gràcia es pot aconseguir el ‘look’ de les ‘pandereteiras’.
I el pentinat, el més fàcil és imitar la trena d’Aída Tarrío, ja sigui amb cabells naturals o amb una extensió. I així podreu ballar al ritme de la cançó ‘Terra’ movent-la per totes les festes.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032