CAMPANYA PEL DIA DE LA DONA

La firma de llenceria Knix empodera les dones de més de 50

«Les dones són boniques a qualsevol edat»: el vídeo que reivindica el col·lectiu femení històricament ignorat

knix2020 edits 9 1024x1024

knix2020 edits 9 1024x1024

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La marca de llenceria Knix, coneguda per la seva roba interior a prova de fugues, ha aprofitat la setmana en què se celebra el Dia de la Dona per llançar una campanya i un missatge a favor de les dones de més de 50 anys, un col·lectiu «històricament ignorat i subrepresentat».

«La inspiració per a aquest vídeo és bastant simple», explica la directora executiva de la firma, Joanna Griffiths. «La societat en el seu conjunt ha ignorat que les dones grans existeixen. Volem celebrar les dones de totes les edats i realment honrar el fet que som boniques a qualsevol edat».

Més de 500 dones van respondre a l’anunci per rodar l’anunci. Finalment se’n van seleccionar 13 (Elizabeth Robins, de 75 anys, és la que apareix a la caràtula del vídeo sobre aquestes línies). 

Notícies relacionades

L’objectiu del vídeo, que mostra les dones ballant en roba interior de colors ‘nude’, grisos i terra, amb la cançó ‘Confident’, de Demi Lovato, és empoderar aquestes dones: «La qüestió és que celebrar les dones grans no hauria de ser una idea boja».

L’anunci de Knix recorda les campanyes sobre les «dones reals», de totes les talles, que des de fa anys són l’emblema del sabó Dove.