DOLÇ PREMI
Toni Vera, de la pastisseria Canal de Barcelona, premi al Millor Croissant Artesà d'Espanya
El reboster badaloní, que ha competit amb uns 70 establiments de tot Espanya, ja va obtenir el guardó el 2016
Toni Vera, a la pastisseria Canal de Muntaner, 566, un dels dos locals de la firma a Sant Gervasi. /
Toni Vera, de la pastisseria barcelonina Canal, ha guanyat aquest dimarts el XII Concurs al Millor Croissant Artesà de Mantega d’Espanya, que ha tingut lloc al Gremi de Pastisseria de Barcelona. El certamen ha comptat amb la participació d’unes setanta pastisseries de tot Espanya.
El jurat ha valorat l’equilibri en el sabor a l’hora de concedir el premi a Toni Vera, guardó que ja va obtenir el 2016 i pel qual ha rebut 1.000 euros.
La pastisseria Canal, fundada el 1970 per Xavier Canal i dirigida actualment pel seu nebot Luis Estrada, té actualment amb un jove equip en el qual destaquen el mateix Toni Vera i Marc Muñoz.
Amb establiments al carrer Muntaner i Calvet de Barcelona, ha introduït la innovació en la tradició, elaborant brioixeria i pastisseria clàssica i contemporània, a més de tenir servei de càtering.
Toni Vera va néixer a Badalona el 1980 i va començar a estudiar Química fins que, per casualitat, va acabar formant-se durant cinc anys al Forn Bertran Mar, a més de fer-ho a Bubó i a Comas, fins a arribar a Canal.
Vera s’ha convertit en el segon pastisser que revalida el títol, tal com va fer l’edició passada Albert Roca.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
