Nou logo
La revolució del trap arriba a Correus: així modernitza la seva marca
Amb una cançó enganxosa desperta tota mena de comentaris en xarxes pel seu llenguatge inclusiu i l'aposta per l'estil musical de moda
El PP i Cs veuen "indignant" que es gastin 250.000 euros en aquesta maniobra, però el plec és de l'època de Rajoy
"Cruz. Doble ema. Ratlla. Espiral.
Creu. Doble ema. Ratlla. Espiral.
Creu. Doble ema. Ratlla. Espiral”.
¿Ja t’ho has après?
El 'rebranding' de Correus arriba a ritme de trap, la música de moda. L’empresa de paqueteria ha canviat el seu logo, i per anunciar-ho ha recorregut a una lletra molt enganxosa i simple de recordar. "Els nous temps arriben per correus", diuen.
I tan nous. Com el llenguatge inclusiu que utilitzen en la promoció: "Els ho comuniquem a tots i a totes".
Pues aquí tenéis... el trap de Correos 😂 pic.twitter.com/rj14UJB1xv
— Marca por hombro (@Marcaporhombro) 4 de junio de 2019
Correus ha canviat la marca després de 19 anys, amb "simplicitat, sostenibilitat i modernitat" per abordar els nous temps de la companyia que fa una renovació a tots els nivells amb un disseny de José María Cruz Novillo, que aposta per una reducció de tinta i de vinilat eliminant elements decoratius i substituint embalatges per cartró 100% reciclat.
"El logo antic, el logo nou. Creu, doble ema, ratlla, espiral, blau. ¿Ja saps com és? El vídeo no ha passat desapercebut, i ha despertat tota mena de comentaris a les xarxes socials.
Entre el primer logo y el segundo hay 250.000€. Os creéis que somos gilipollas @Correos? pic.twitter.com/tlJN2VjpG4
— Señor de Leonís (@TristanLeonis) 4 de junio de 2019
La campaña para publicitar la nueva imagen de Correos es simplemente fantástica. Para hacer las cosas bien no hace falta tener un producto novedoso y disruptivo, solo proponérselo.
— Juan Carlos Garcés (@jgarcesc) 4 de junio de 2019
Mis dieces.https://t.co/JdMPLIYaoW
Con todos mis respetos ... Joaquín Reyes lo habría hecho mejor ...
— Jarech (@_JaReCh_) 5 de junio de 2019
🤦https://t.co/EVXPKkKyhv#trapcorreos #Correos #logocorreos #trap
El auténtico hit del verano viene de la mano de @Correos #cruzdobleeme #cruzdobleemerayaespiral https://t.co/qIDUU07Wru
— Iria Darriba (@IriaDf) 5 de junio de 2019
Crítiques per la despesa
El PP i Ciutadans han coincidit aquest dimecres a criticar que Correus s’hagi gastat 250.000 euros a càrrec dels "diners públics" que paga "el contribuent" en un nou logo que és similar a l’anterior, un fet que han qualificat d’"indignant", una "vergonya" i "presa de pèl".
Correus li ha contestat que l’octubre del 2016, quan governava Mariano Rajoy, es va publicar "el plec de condicions tècniques d’implementació d’una nova arquitectura de marca i desenvolupament d’identitat visual de Correus, que va ser adjudicat el setembre de 2017." L’import de licitació va ser de 250.000 euros, segons ha afegit la companyia.
La moda del trap
Notícies relacionadesNo és la primera marca que se suma al trap per modernitzar-se. Sense anar més lluny, el mes de març passat el tramvia de Barcelona promovia valors cívics entre els joves a ritme de trap i amb missatges de Kant.
Al #TRAM pensa en Kant. Pensa en els altres. #civismeTRAM 🤔 pic.twitter.com/ea8PRsExCY
— TRAM Barcelona (@TRAM_Barcelona) 13 de marzo de 2019
La innovació en xarxes a través del trap ve de lluny i té el seu hit més gran en el famós 'Velaske, ¿jo soc guapa?' en el qual Las Meninas explicaven la seva pròpia història.
ai Velaske k me muero xdddd pic.twitter.com/b9Tv9YwPFk
— nere 🦋 (@sznere) 3 de diciembre de 2017
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”
- Gir radical Els blancs, primer: Trump estudia transformar l’acollida de refugiats als Estats Units per donar preferència als blancs contraris a la immigració
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- Sense esport sota les bombes La guerra de Gaza enterra el futbol: «Vaig recuperar les samarretes del Barça dels meus fills després de rescatar-los de la runa»