TROBADA DIGITAL
Així ha sigut el Facebook Live de l'humorista Andrés Torres
El còmic ha respost en directe a les preguntes dels lectors

L'humorista Andrés Torres ha estat xerrant aquest dimecres a les 18.00 hores amb els lectors d'EL PERIÓDICO a través d'un Facebook Live a la pàgina del diari.
Torres ha tornat amb el seu espectacle 'Diario de un cuarentón' a la sala Rubianes del Club Capitol de Barcelona. El còmic va tornar amb el seu exitós monòleg el 9 de juny i s'hi estarà fins al pròxim 30 de juliol. Un espectacle que transportarà els espectadors als anys 70 i 80 per reflexionar, amb el seu peculiar sentit de l'humor, sobre com han canviat els temps gairebé sense adonar-nos-en.
Aquest és un altre dels xous de la Ruta Còmica que presenta EL PERIÓDICO en col·laboració amb el Grup Balañá. La proposta comprèn un total de 12 espectacles -va començar el duo 'viejoven' format per Ernesto Sevilla i Joaquín Reyes- que es reparteixen en tres teatres diferents: el Tívoli, el Borràs i el Capitol.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Museu tancat aquest diumenge Atracament exprés al Louvre: uns assaltants roben joies de Napoleó en set minuts a plena llum del dia
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran