TROBADA DIGITAL
Així ha sigut el Facebook Live de l'humorista Andrés Torres
El còmic ha respost en directe a les preguntes dels lectors
L'humorista Andrés Torres ha estat xerrant aquest dimecres a les 18.00 hores amb els lectors d'EL PERIÓDICO a través d'un Facebook Live a la pàgina del diari.
Torres ha tornat amb el seu espectacle 'Diario de un cuarentón' a la sala Rubianes del Club Capitol de Barcelona. El còmic va tornar amb el seu exitós monòleg el 9 de juny i s'hi estarà fins al pròxim 30 de juliol. Un espectacle que transportarà els espectadors als anys 70 i 80 per reflexionar, amb el seu peculiar sentit de l'humor, sobre com han canviat els temps gairebé sense adonar-nos-en.
Aquest és un altre dels xous de la Ruta Còmica que presenta EL PERIÓDICO en col·laboració amb el Grup Balañá. La proposta comprèn un total de 12 espectacles -va començar el duo 'viejoven' format per Ernesto Sevilla i Joaquín Reyes- que es reparteixen en tres teatres diferents: el Tívoli, el Borràs i el Capitol.
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Vaga a l'ensenyament Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
