Eurocopa
Piqué proposa un nou format de llançament de penals
«No és casualitat que en les quatre tandes que hi ha hagut tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica hagi guanyat l’equip que primer tira», va denunciar el central del FC Barcelona

Gerard Piqué i Carles Puyol, campions de dues Eurocopes i un Mundial amb la selecció espanyola, van elogiar els internacionals i el seleccionador Luis Enrique Martínez pel nivell mostrat a l’Eurocopa 2020, després de caure en la tanda de penals de semifinals a Wembley.
«Enorme torneig de la selecció! És per sentir-se’n molt orgullós. Arribar a semifinals de l’Eurocopa té moltíssim mèrit. No crec que hi hagi selecció millor en la competició, però les tandes de penals de vegades són molt cruels. Molt ànim a l’equip», va escriure Piqué al seu compte oficial a Twitter. Aprofitant l’eliminació del conjunt dirigit per Luis Enrique en la tanda de penals, el central del FC Barcelona va carregar durament contra el sistema actual de llançaments de penals, avança la SER.
I és que, sota el seu punt de vista, l’equip que llança primer té més opcions d’emportar-se la victòria per qüestions simplement psicològiques. Per reforçar la seva teoria, el jugador es va referir al que ha passat tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica, que s’està jugant en aquests moments.
Notícies relacionades«No és casualitat que en les quatre tandes que hi ha hagut tant a l’Eurocopa com a la Copa Amèrica hagi guanyat l’equip que primer tira», va denunciar Gerard Piqué, «les estadístiques diuen que el primer té més opcions, i en un torneig així no em sembla just que un sorteig faci que comencis amb desavantatge». Una crítica que va generar milers de reaccions de persones que li van proposat alguna alternativa al sistema actual.
«Ara més que mai amb Luis Enrique i la selecció espanyola», va animar Puyol. «Quan perdre no és un fracàs. Hi ha molt futur en aquest equip. Els fruits arribaran aviat. Orgullós de vosaltres, nois», va escriure Joan Capdevila.
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»
- Nou acord L’empresa propietària de l’hidroducte BarMar tindrà la seva seu a la Costa Blava i un directiu d’Enagás serà el seu CEO
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig