POLÒNIA – ESLOVÀQUIA (1-2)
Eslovàquia sorprèn la Polònia de Lewandowski
Els eslovacs es col·loquen líders provisionals en el grup d’Espanya
Eslovàquia, amb un gol a pròpia porta del porter Wojciech Szczesny i un altre de Milan Skriniar, ha sorprès Polònia i ha guanyat 1-2 en l’estrena de les dues seleccions a l’Eurocopa.
Els dos rivals d’Espanya al grup E han iniciat la competició amb un xoc marcat per l’expulsió quan faltava mitja hora de Grzegorz Krychowiak, que ha deixat Polònia amb un home menys amb 1-1 al marcador.
Notícies relacionadesAbans, ha marcat primer Eslovàquia a la primera part, després d’una jugada de Robert Mak per la banda esquerra que ha culminat en un xut que ha tocat el pal i ha entrat a la porteria de Polònia després de rebotar a l’esquena de Szcesny.
Després, al cap de 47 segons de començar el segon temps, ha empatat Karol Linetty per a Polònia. Però, al final, a la sortida d’un córner, Skriniar ha rematat el rival amb el gol de la victòria als 69 minuts.
- Premis Goya 2026 El cinema espanyol aposta també per normalitzar els trastorns mentals
- Els comptes, al detall
- Anàlisi Vox atrau la joventut
- Enquesta preelectoral del Gesop Els andalusos avalen la gestió de Moreno i suspenen la de Sánchez
- Moreno és el favorit per presidir la Junta, i Montero, la més mal valorada
