Un Girona notable doblega el Vila-real i lliga mitja salvació
En un dels millors partits de la temporada a Montilivi, el Girona va fer un pas de gegant cap a la salvació amb una victòria tan merescuda com valuosa contra el Vila-real (1-0). Tres punts d’aquests que tenen un valor incalculable i que impulsen l’equip fins als 37 i, el més important, amplien el matalàs respecte al descens a vuit punts.
No hi va haver ni rastre de la versió de l’equip sense ànima i superat que es va veure a Pamplona. El Girona ahir va tenir futbol, esperit i, sobretot, premi amb una victòria aconseguida gràcies a un autogol de Pau Navarro en l’afegit de la primera part.
Va ser un triomf basat en el compromís i també en el joc, perquè ningú pot discutir l’èxit d’un Girona que el va buscar, el va merèixer i el va trobar. Tres punts meritoris que el conjunt de Míchel va saber amarrar a la perfecció perquè no s’escapessin. Divendres, al Bernabéu, que sigui el que Déu vulgui.
Notícies relacionadesAutogol de Pau Navarro
Era complicat batre un Vila-real ple de cracs, però a Montilivi ja havien ensopegat el Barça (2-1) i el Reial Madrid (1-1). Així, un Girona notable va trobar la recompensa quan ja agonitzava la primera part. Una acció per la dreta d’Arnau va ser culminada pel central Pau Navarro marcant en pròpia porta. No hi va haver més gols. El Girona va mantenir la renda, Montilivi va rugir i va acabar disfrutant d’un triomf vital.
