Un Madrid en crisi perd Rodrygo per una greu lesió

El brasiler es fa una ruptura del lligament encreuat anterior i del menisc extern de la cama dreta. Adeu al curs i al Mundial.

Un Madrid en crisi perd Rodrygo per una greu lesió
2
Es llegeix en minuts
Fermín de la Calle
Fermín de la Calle

Periodista

Especialista en Esports

ver +

Pèssimes notícies per al Reial Madrid. Rodrygo Goes es fa "una ruptura del lligament encreuat anterior i la ruptura del menisc extern de la cama dreta". Lesió que fa que s’acomiadi del que resta de temporada i del Mundial.

El brasiler va entrar al camp en el minut 54 del partit de dilluns contra el Getafe. I poc després d’ingressar va anar a terra en una jugada a la banda en la qual el seu genoll va quedar enganxat a la gespa. Immediatament es van apreciar els seus gestos de dolor, però el davanter va continuar jugant, va estar a prop de marcar i va aconseguir acabar el partit. Posteriorment va ser explorat al vestidor madridista pels serveis mèdics i va marxar a casa sense advertir que la lesió era greu. No obstant, durant la nit no van remetre les molèsties i les males sensacions van dur el jugador a sotmetre’s a unes proves aquest matí que han confirmat la gravetat de la lesió.

Una nova lesió de creuat al Madrid, i Rodrygo s’uneix així a Militão, Carvajal, Courtois o David Alaba. Per al partit a Vigo de divendres Arbeloa no podrà comptar amb els lesionats Mbappé, Bellingham. Rodrygo, Militão, David Alaba, Dani Ceballos i Asencio, ni amb els sancionats Mastantuono, Huijsen i Carreras.

Els blancs s’aboquen de nou als llimbs després d’encadenar dues derrotes seguides a la Lliga (Osasuna i Getafe) passant de ser líders a estar a quatre punts del Barcelona. Eliminats de la Copa per l’Albacete i després de perdre la final de la Supercopa, sols els queda aferrar-se a la Champions per no acabar un altre any sense guanyar títols. I tot després d’acomiadar Xabi Alonso.

El partit amb el Getafe va acabar amb la grada del Bernabéu girada cap a a la llotja cridant "¡Florentino, dimissió!", conscient que Arbeloa ja està amortitzat. Després de la derrota contra els de Bordalás, els blancs sumen 40 partits aquesta temporada amb nou derrotes i tres empats. Alonso va encaixar cinc derrotes en 28 partits (Atlètic, Liverpool, Celta, City i Barça) per a un 18% de partits perduts en la seva estada. Mentre que Arbeloa en suma ja quatre (Albacete, Benfica, Osasuna i Getafe) en 12 partits (33%), perdent-ne un de cada tres.

Arbeloa va protagonitzar una roda de premsa kafkiana dilluns aplaudint el seu vestidor amb la seva recurrent complaença: "Si hi ha un responsable de la derrota soc jo. Hem tingut ocasions més clares que el Getafe. No puc retreure res als meus jugadores". Això explica que el tècnic hagi guanyat més amics que galons en un vestidor en el qual es qüestiona la seva vàlua.

Els dubtes del president

Notícies relacionades

Florentino Pérez mai va tenir fe ni en Xabi Alonso ni en Arbeloa. El basc va arribar perquè Jurgen Klopp li va dir que no a Anas Laghrari abans de l’estiu. I Pérez va acceptar de mala gana la insistència de José Ángel Sánchez per portar Xabi. Va voler fer-lo fora després del fiasco contra el Celta al Bernabéu, però no hi havia alternativa fiable perquè Arbeloa no el convencia. I quan Xabi es va negar a incorporar Pintus, no li va quedar cap altre remei que acomiadar-lo i apostar per Arbeloa de mala gana.

Tampoc el convencien Mastantuono, Carreras o Huijsen, però va pagar 170 milions per ells escoltant els seus assessors i no va poder portar Rodri, a qui ell realment pretenia per al seu Reial Madrid.