Segon contra tercer de la lliga

El Reial Madrid d’Arbeloa viurà el seu primer examen de nivell a Vila-real

Els blancs recuperen Rodrygo i Brahim en atac, i volen dormir líders confirmant contra el ‘submarí groc’ la bona inèrcia amb el nou tècnic.

El Reial Madrid d’Arbeloa viurà el seu primer examen de nivell a Vila-real
1
Es llegeix en minuts
Fermín de la Calle
Fermín de la Calle

Periodista

Especialista en Esports

ver +

Després d’enfrontar-se a l’Albacete, sent eliminat a la Copa, al Llevant i al Mònaco, apareix al calendari del Reial Madrid d’Arbeloa el primer examen realment exigent, la visita al Vila-real de Marcelino. Deu dies porta l’habitant de Salamanca al comandament del primer equip blanc, un període suficient per canviar el vent en un vestidor que va llançar un pols a Xabi, fins al punt de costar-li el lloc, i ara està encantat amb el fins fa poc tècnic de la Castella. "Jo intento ajudar els jugadors, no puc parlar de l’anterior o de si són més o menys feliços que abans. Estan predisposats a treballar i m’han rebut amb els braços oberts", va explicar el tècnic.

Els blancs recuperen a Rodrygo, superades unes molèsties, i a un Brahim que arriba anímicament tocat de la Copa de l’Àfrica després de fallar un penal decisiu en el descompte de la final.

Arbeloa té clar que "guanyar és el més important aquí, més enllà de sistemes. Vull veure el caràcter i la mentalitat de l’altre dia. Crec i desitjo que allò del Mònaco sigui un punt d’inflexió. Tenim molt a treballar, però des del primer dia he vist un grup disposat a fer-ho". Sembla que les ganes que no tenien amb Xabi les estan mostrant amb Arbeloa a la banqueta. El duel a Vila-real confirmarà si la bona inèrcia és certa o si és fum tot el que envolta aquest nou Madrid que suma més un any sense guanyar un títol.

Notícies relacionades

Vila-real - Real Madrid

21.00 hores Movistar

Temes:

Albacete