¿Ningú vol dimissions?

Joan Laporta y Bibana Ballbé, en Bestial, de TV3. /
Joan Laporta va aparèixer diumenge, bé, dilluns, perquè ja era de matinada, al programa Bestial, de Bibiana Ballbè, per ajudar-lo a remuntar el vol després del seu desastrós, diuen, inici de temporada a TV3. Laporta va dir que li encantava ser president, evidentment, i va explicar que el president del Barça sempre ha de dir la veritat. ¡Uf! Tremend, tractant-se de Laporta i de les vegades que ens ha enganyat amb la data de tornada a l’Spotify Camp Nou. També va dir que es movia bé en el caos, que ho tenia controlat, vaja, que gairebé li encantava. I poques hores després el magnífic equip d’investigació del programa de la SER de Barcelona Què t’hi jugues, que ja va destapar els pagaments blaugranes al vicepresident dels àrbitres Enríquez Negreira, va informar del caos, això, del cas, en què s’havia convertit, com tothom sospitava però no tenia proves, l’elecció de la constructora turca Limak per construir, més que reconstruir, l’Espai Barça, especialment l’Spotify Camp Nou.
El que van denunciar els nois rebels de Sique Rodríguez és pur caos, per descomptat, però espectacular, brutal i, sí, com el programa de Bibiana, bestial. No té cap altra definició, bé, sí, escandalós, un adjectiu que li ve com anell al dit al Barça de Joan Laporta, per a qui, sens dubte, tot es va fer com s’havia de fer, és a dir, saltant-se totes les normes hagudes i per haver perquè, al final, la constructora escollida, que va ser la que pitjor nota va rebre dels experts, fos Limak, la més amiga de totes, la mateixa que porta 319 dies de retard en l’entrega de l’obra i ni tan sols tenia diners per començar-la.
¿Ningú demanarà la dimissió de Laporta i la convocatòria d’eleccions? D’acord, perquè les torni a guanyar de carrer, vaja, però, com a mínim, perquè sapiguem i comprovem que el soci ha decidit ser còmplice (està bastant provat, sí) de tot aquest caos i de les irregularitats que permeten la supervivència de Laporta i el seu seguici, que no només fa perdre la credibilitat a Flick davant la seva plantilla sinó que converteix un concurs d’una obra de centenars de milions en un joc d’interessos.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- L’ordre en el desordre de Trump
- ¿Ningú vol dimissions?
- Golejada per acariciar el Mundial
- Maite Casademunt: "Estimo la passió per destacar, per no passar desapercebuda"