¿Ningú vol dimissions?
Joan Laporta y Bibana Ballbé, en Bestial, de TV3. /
Joan Laporta va aparèixer diumenge, bé, dilluns, perquè ja era de matinada, al programa Bestial, de Bibiana Ballbè, per ajudar-lo a remuntar el vol després del seu desastrós, diuen, inici de temporada a TV3. Laporta va dir que li encantava ser president, evidentment, i va explicar que el president del Barça sempre ha de dir la veritat. ¡Uf! Tremend, tractant-se de Laporta i de les vegades que ens ha enganyat amb la data de tornada a l’Spotify Camp Nou. També va dir que es movia bé en el caos, que ho tenia controlat, vaja, que gairebé li encantava. I poques hores després el magnífic equip d’investigació del programa de la SER de Barcelona Què t’hi jugues, que ja va destapar els pagaments blaugranes al vicepresident dels àrbitres Enríquez Negreira, va informar del caos, això, del cas, en què s’havia convertit, com tothom sospitava però no tenia proves, l’elecció de la constructora turca Limak per construir, més que reconstruir, l’Espai Barça, especialment l’Spotify Camp Nou.
El que van denunciar els nois rebels de Sique Rodríguez és pur caos, per descomptat, però espectacular, brutal i, sí, com el programa de Bibiana, bestial. No té cap altra definició, bé, sí, escandalós, un adjectiu que li ve com anell al dit al Barça de Joan Laporta, per a qui, sens dubte, tot es va fer com s’havia de fer, és a dir, saltant-se totes les normes hagudes i per haver perquè, al final, la constructora escollida, que va ser la que pitjor nota va rebre dels experts, fos Limak, la més amiga de totes, la mateixa que porta 319 dies de retard en l’entrega de l’obra i ni tan sols tenia diners per començar-la.
¿Ningú demanarà la dimissió de Laporta i la convocatòria d’eleccions? D’acord, perquè les torni a guanyar de carrer, vaja, però, com a mínim, perquè sapiguem i comprovem que el soci ha decidit ser còmplice (està bastant provat, sí) de tot aquest caos i de les irregularitats que permeten la supervivència de Laporta i el seu seguici, que no només fa perdre la credibilitat a Flick davant la seva plantilla sinó que converteix un concurs d’una obra de centenars de milions en un joc d’interessos.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- El desallotjament del B9 de Badalona té un termini de 15 dies
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
