Aitana Bonmatí rep l’alta hospitalària per la seva meningitis
Aitana Bonmatí va rebre ahir l’alta hospitalària després de ser ingressada divendres per una meningitis vírica. La catalana, que no va viatjar amb les seves companyes a la concentració de Suïssa, on aquest dimecres comença l’Eurocopa, s’afegirà a la disciplina de l’equip els dies vinents, tal com va comunicar la Federació Espanyola. "Gràcies a tots pels missatges rebuts i als que m’heu ajudat aquests dies. Afortunadament, tot va bé. Espero tornar aviat", va publicar Aitana a les seves xarxes socials, juntament amb una fotografia al llit de l’hospital. "Us he sentit a prop", afegia.
L’alta significa que, malgrat que el temps de recuperació és de 7 a 10 dies, la futbolista reacciona correctament al tractament. Això donaria opcions que no s’hagués de perdre tota la fase de grups, com s’estimava en un inici. La selecció espanyola debuta dijous, 3 de juliol. davant de Portugal a l’Eurocopa de Suïssa, un partit en què no podrà participar Aitana. Després, el combinat entrenat per Montse Tomé s’enfrontarà a Bèlgica (dilluns 7 de juliol) i tancarà la fase de grups contra Itàlia (divendres 11 de juliol).
Aitana esperarà a incorporar-se al grup seguint les pautes mèdiques indicades en el seu procés de recuperació. Montse Tomé, això sí, té fins a 24 hores abans del debut contra Portugal la possibilitat de fer canvis en la llista definitiva.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- El talent femení que transforma la ciència i la tecnologia des del Bages
- Opinió De les cases de Lego als edificis reals: una vocació que creix amb les persones
- Les nenes solen ser bones en matemàtiques
- Diagnòstic i salut mental Les entitats de salut mental reben amb escepticisme el gir del DSM: “Canvia el llenguatge, però no el paradigma”
- TELEVISIÓ I MAS La ràdio, ‘Pasapalabra’ i Bad Bunny
