El Barça, a "la guerra" a Stamford Bridge per ser a la final
L’avantatge del Barça (4-1) li hauria de donar la calma necessària per sortir a Stamford Bridge sense angoixes. No obstant això, el duel contra el Chelsea no serà un mer tràmit. Els blues volen remuntar l’eliminatòria, només faltaria. I la principal arma és el seu estadi. El feu londinenc serà una olla a pressió que multiplicarà l’ambient en un duel que es preveu dur i "agressiu".
"Serà una guerra", deia Pere Romeu tot just acabar-se el partit d’anada al Johan Cruyff. Una setmana més tard, i després de molta feina al camp d’entrenament i als despatxos, el tècnic es va reafirmar. "Esperem un Chelsea més agressiu en la pressió. Imagino que per la necessitat del resultat intentaran atacar ràpid. Ens posaran pilotes a l’àrea. Van amb un marcador advers i intentaran ficar-se el més ràpid a l’eliminatòria", va comentar Romeu hores abans que el seu equip agafés un avió cap a Londres.
Notícies relacionadesEl pla de partit està clar. "Sortirem com si anéssim 0-0", deia Salma Paralluelo a l’entrevista amb EL PERIÓDICO abans del duel. "Sortirem a fer el partit que hem de fer, a tenir molta possessió, a estar tant com puguem en camp rival, generar ocasions de gol... Quan no tinguem la pilota, haurem de fer un esforç defensiu molt solidari. Sabem que és un equip que intentarà precipitar tots els seus atacs. Si demà sortim amb personalitat, que estic convençut que així serà, i a tenir la possessió, serà un dia bonic. És un equip que ha jugat en mil escenaris exigents, difícils, contra molt bons rivals i sempre ha estat a l’altura", va afegir l’entrenador.
El Barça vol certificar la que seria la seva sisena final de la Champions consecutiva. Segellar el bitllet i redirigir la mirada cap a Lisboa.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Entrevista Santi Vila: "Junts per Catalunya té molt bons alcaldes i pèssims parlamentaris"
- Enquesta de Sanitat El consum d’alcohol, tabac i cànnabis cau significativament entre els joves, però es manté l’ús de vaporejadors
- Estudi activat Detectat un cas de tuberculosi entre els treballadors de les obres del Camp Nou
- Condemna per corrupció Laura Borràs considera una «tortura» que el Govern encara no hagi resolt la seva petició d’indult
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
