ULTIMÀTUM A CORNELLÀ-EL PRAT
"No tinc cap por, em sento fort, puc revertir això"
Manolo González es veu "capacitat" per treure l’Espanyol de la crisi que travessa, conscient que es juga molt avui contra el Celta.
Manolo González, en el entrenamiento de este jueves en Sant Adrià. /
L’Espanyol està angoixat. El 4-1 del Girona l’ha enviat al soterrani de la Lliga –és penúltim– i ha obert una crisi esportiva que té, alhora, connotacions socials, com es va veure en la protesta de més de 200 aficionats contra Chen Yansengh, el propietari, al consolat xinès de Barcelona. I Manolo González, el tècnic de l’equip, està sent cada vegada més qüestionat. "No tinc cap por, em sento fort, puc revertir aquesta situació. Per casa passa la salvació de l’equip", va comentar ahir l’entrenador blanc-i-blau, apel·lant a "canviar a nivell de resultats i de joc" la delicada situació. I convençut, a més, que té la capacitat per "seguir cap endavant", malgrat la gravetat de la situació que ofega el club després de ser sacsejat a Montilivi, on va exhibir tots els defectes que es veien des de fa dies. Set derrotes en les vuit últimes jornades delaten la profunditat de la crisi que asfixia l’equip.
"Mai m’han fet fora"
I en la primera capa es troba la figura de Manolo González, tot i que acaba afectant, com és obvi, Chen, el propietari que no trepitja Barcelona des de ja fa moltíssims mesos. "Mai m’han fet fora d’enlloc. Sempre me n’he anat jo", va voler recordar el tècnic periquito. "Espero acabar el meu contracte amb l’Espanyol. Però el que menys importa ara és això. Em preocupa que l’equip guanyi i vull seguir deixant-me la pell pel club, com estic fent", va afegir Manolo González, entossudit a deixar l’Espanyol "en Primera Divisió, que és on es mereix estar". Però no pot evitar que el soroll vagi augmentant fins fer-se gairebé insuportable.
Més que una prova, el partit contra el Celta arriba fins a la categoria d’ultimàtum. El club està en període de combustió. Un llumí mal tirat, és a dir, un resultat negatiu davant l’equip gallec, podria cremar-ho tot, fins al punt d’obrir la porta a Sergio González, extècnic de l’Espanyol, del Valladolid i del Cadis. "El dia que vam pujar, als 10 minuts ja va sortir que no seria l’entrenador de l’equip a Primera Divisió. Ara et poden fer fora encara que guanyis", va afirmar l’entrenador.
ESPANYOL - CELTA
18.30 hores Movistar Liga
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Més traçat del metro sense nous combois
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
