Luis de la Fuente: "Soc un gladiador i disfruto veientla gent feliç"
De la Fuente demana a Espanya que sigui fidel al seu estil per arribar a la corona i compta amb un aliat d’última hora: «Gavi serà el nostre jugador 27».

Luis de la Fuente, seleccionador español. /
"Gavi serà amb nosaltres per ser el jugador 27", va assegurar ahir Luis de la Fuente, el seleccionador espanyol, que va lamentar les baixes per lesió de Pedri i Ayoze "perquè s’han deixat la vida per intentar estar amb els seus companys". I ell, que es va autodefinir com "un competidor", se sent totalment preparat per al partit més important que hagi disputat mai. Ni com a jugador va viure una cosa així. Ni tampoc ara com a seleccionador.
"Soc un gladiador, vinc del circ, i disfruto veient la gent feliç, ens mou veure un país amb efecte i unió", va remarcar el tècnic de La Rioja apel·lant al to èpic d’una final que decidirà el nou monarca del futbol europeu. De tota manera, va defensar De la Fuente que "és injust com es tracta el que no guanya, només un pot emportar-se la victòria". I té clar el pla de joc que ha dissenyat per poder derrotar Anglaterra.
"Hem de ser nosaltres mateixos, que es vegi una Espanya reconeixible", va dir el seleccionador, que després va revelar un dels últims missatges que llançarà al seu equip. "Em fa vergonya demanar més a aquests jugadors, però sí que els demano una cosa, que surtin a disfrutar per guanyar", va assenyalar el tècnic espanyol.
Notícies relacionades"Zero supersticiós"
I ell, creient com és i ho pregona, no va voler recórrer a efectes extraordinaris sent un home de fe. "Soc zero supersticiós, reso cada dia, però no em poso una samarreta groga si guanyo demà", va indicar De la Fuente, que va elogiar els anglesos, mentre detecta que la final d’aquesta nit "serà un partit equilibrat, per això és tan simple com que es decidirà per detalls, per no cometre errors, estar centradíssims. Ens hem recuperat d’inconvenients físics, i estem en un moment excepcional per afrontar una final", va sentenciar De la Fuente.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU