GIRONA FC
Míchel es confessa a Valdano: «Li vaig dir a la meva dona: ‘Porta’m a l’hospital, que em moro’»

Míchel, l’entrenador del Girona, va revelar en una entrevista al programa ‘Universo Valdano’ el profund malestar que va experimentar després d’un èxit amb el Rayo Vallecano, l’equip en què va forjar la seva carrera com a jugador i va iniciar la de tècnic: «Vaig tenir un atac d’ansietat. Després d’ascendir, d’aquesta pressió que tens... Va ser ascendir i esfondrar-me. Me’n vaig anar de vacances i a la meva dona li vaig dir: ‘Porta’m a l’hospital, que em moro’».
Míchel, a l’entrevista feta a Girona, confessa a Valdano que durant bastant temps va necessitar ajuda professional per seguir endavant: «Vaig estar tres anys amb el psicòleg, amb el psiquiatre i a poc a poc ja vaig visualitzant i mecanitzant molt els meus pensaments».
"Llévame al hospital que me muero. La presión...
— Fútbol en Movistar Plus+ (@MovistarFutbol) 20 de noviembre de 2023
Me dio un ataque de ansiedad en el Rayo"
𝐋𝐚 𝐬𝐚𝐥𝐮𝐝 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐞𝐥 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐞𝐧𝐚𝐝𝐨𝐫. #UniversoValdano pic.twitter.com/oFXg0BepNG
En aquest sentit, l’entrenador del Girona assegura que aquesta ajuda que va rebre en aquell moment l’ha ajudat a preparar-se si té episodis similars: «Ara tinc les meves eines perquè no em torni a passar».
Felicitat a Girona
Notícies relacionadesEn aquesta xerrada amb Valdano, Míchel considera que el bon ambient de treball és fonamental per a la salut mental i per desenvolupar adequadament la seva comesa, una cosa que, emfatitza, té al Girona: «Tinc una capacitat de poder estar centrat en la meva feina. No tinc problemes amb la premsa, no tinc problemes amb l’afició. La direcció està 100% d’acord; la direcció esportiva, més. Això com a entrenador és salut».
Sobre el bon rendiment del Girona a la Lliga, Míchel no pot evitar sentir-se molt satisfet: «És merescut i tinc la sensació que l’equip té resposta, ànima, personalitat... Tenim clar el que volem fer».
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- El conflicte del Pròxim Orient La guerra enterra el futbol a Gaza
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Belén Larruy: "La sostenibilitat està en l’ètica en els processos i la fabricació a Catalunya"
- Pretensió intel·lectual
- Un estudi sobre la violència