L’ACUSA D’INSULTAR
David López critica l’àrbitre en el descans del Girona-Almeria

És insòlit que un jugador acusi un àrbitre d’insultar-lo. Més insòlit és que ho manifesti en públic i guanyant el partit. I és gairebé històric que denunciï en el descans d’un partit que el jutge actua «amb mala educació i prepotència», donant a entendre que és una actitud habitual. Ho va fer el defensa David López de l’àrbitre Miguel Ángel Ortiz Arias durant el Girona-Almeria, en què el conjunt andalús s’havia avançat per 0-2 i el conjunt català havia remuntat en tot just set minuts (3-2).
«Respecte per a tothom. No es pot treballar així, amb mala educació i prepotència. Tots els jugadors de Primera Divisió hi estaran d’acord», clamava David López, visiblement enfadat quan abandonava la gespa de Montilivi. «Intentes centrar-te en el partit però és difícil treballar així. Et falta al respecte, t’insulta... Has d’intentar oblidar-ho i estar pel partit perquè es complica la feina», afegia el veterà defensa.
«Et falta al respecte, t’insulta, és difícil treballar així»
— DAZN Espanya (@DAZN_ES) October 22, 2023
L’enorme emprenyada a #DAZN de David López, jugador del @GironaFC, amb l’àrbitre del partit contra l’Almeria #LALIGAenDAZN ⚽ pic.twitter.com/b5Yr1Enhco
Davant la sorpresa de la periodista de Dazn per aquestes manifestacions el central català va aclarir de qui parlava. «Em refereixo a l’àrbitre, al Miguel Ángel. Els jugadors de Primera ja el coneixem, però és un tema que va més al terreny humà que al professional. Estem tots treballant. Sempre pots dir una paraula amb un to més alta que l’altra, però no faltar al respecte, insultar. Som al mateix barco», va assenyalar David López al final del primer temps.
Però 15 minuts després, a l’inici de la segona meitat, la picabaralla semblava continuar.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta