FUTBOL

L’àlbum familiar de Messi a l’Aràbia Saudita

L’àlbum familiar de Messi a l’Aràbia Saudita
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Leo Messi ha aterrat aquest matí a Riad junt amb la seva família aprofitant un permís del PSG. L’última vegada que va disposar d’uns dies lliures es va desplaçar a Barcelona, a la seva casa de Castelldefels, i va aprofitar per sopar amb amics com Busquets i Alba. Aquesta vegada, no obstant, se’n va anar a l’Aràbia Saudita, amb el règim de la qual té acords comercials. La visita ha deixat ja imatges bucòliques de tall familiar que serveixen per promocionar el país àrab com a destí turístic.

El PSG s’ha entrenat aquest matí a porta tancada després de la derrota d’ahir contra el Lorient a casa (1-3), però el de Rosario comptava amb el permís de Christophe Galtier, el tècnic, per absentar-se. Demà dimarts ha donat dia lliure a tots, així que l’equip, amb Messi, tornarà a entrenar dimecres.

Notícies relacionades

La presència de Messi ha sigut difosa pel ministre de Turisme, Ahmed Al Khateeb, a les seves xarxes socials. «Em complau donar la benvinguda a Leo i a la seva família en les seves segones vacances aquí», ha escrit. En les imatges es veu l’argentí somrient junt amb la seva dona Antonella i els seus fills.

La funció d’ambaixador de Messi per a una monarquia absolutista molt qüestionada pel seu balanç de drets humans ha sigut molt criticada. No obstant, Messi ha ignorat aquestes crítiques i de fet podria jugar a la seva lliga la temporada vinent si accepta l’obscena oferta econòmica que ha rebut (400 milions d’euros a l’any) i s’oblida de les incerteses que només pot oferir ara mateix el FC Barcelona, el seu destí preferit si finalment acaba per no renovar amb el PSG.