ACTUALITAT BLAUGRANA
Bartomeu i Masferrer aniran a judici per un delicte d’injúries contra Jaume Roures
El jutjat sol·licita a Bartomeu i a Masferrer una fiança de 100.000 euros a dipositar en menys de 24 hores

L’expresident del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, serà jutjat penalment amb el seu cap de gabinet de presidència al club blaugrana, Jaume Masferrer, per un «delicte continuat d’injúries greus amb publicitat» a l’empresari Jaume Roures, segons dicta un acte del Jutjat d’Instrucció número 13 de Barcelona.
Roures, president del grup Mediapro, va posar una querella per possibles injúries i calúmnies com a conseqüència que un dels comptes falsos de Nicestream a les xarxes socials relacionades amb el FC Barcelona estava dedicat a l’empresari sota el nom de ‘Jaume, un film de terror’.
El jutjat sol·licita a Bartomeu i a Masferrer una fiança de 100.000 euros a dipositar en menys de 24 hores per assegurar les responsabilitats civils i pecuniàries que poden derivar-se de la causa. En cas de no fer-se efectiva aquesta quantitat, s’embargarien «els béns de la seva propietat» per «cobrir l’esmentada suma».
Escrit de defensa
A més, la jutge Alejandra Gil, que lidera aquesta instrucció, dona un termini de 10 dies als investigats per formular l’escrit de defensa davant les acusacions formulades.
Aquesta causa està englobada en el marc del cas Barçagate, en el qual s’investiga una possible corrupció entre particulars i administració deslleial en la contractació de l’empresa Nicestream per part d’alguns antics gestors del FC Barcelona.
En concret, estan investigats Bartomeu i Masferrer, Òscar Grau (director general) i Román Gómez-Ponti, director dels serveis jurídics.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic