FUTBOL
Haaland té clàusula el 2024 per a equips fora de la Premier, segons ‘The Athletic’
El mitjà anglès assegura que el davanter noruec pot sortir a clubs com el Madrid, el Barça o el PSG per 200 milions d’euros

L’assumpte de si hi ha o no clàusula de sortida del Manchester City per a Erling Haaland ha sigut motiu d’una infinitat d’informacions contradictòries. Pep Guardiola va assegurar fa uns dies que no existia la clàusula Reial Madrid. I no mentia, segons publica The Athletic, tot i que no va revelar tota la veritat. Assegura el mitjà anglès que, efectivament, Haaland té clàusula i és a partir del 2024, tot i que està vetada per als clubs de la Premier. L’Arsenal, el Newcastle, el Liverpool i el Manchester United no poden, per tant, aspirar a pagar un import i emportar-se el jugador. Però sí que poden fer-ho gegants europeus com el Barça, el Madrid o el PSG. La clàusula en qüestió seria de 200 milions d’euros.
Haaland, que està causant sensació a la Premier en menys de dos mesos de competició, només estaria a disposició dels clubs de la Premier via negociació amb el City. Un impossible, si segueix amb aquest rendiment. No obstant, per la via Neymar, com va fer el PSG al Barcelona, sí que podrien sospirar els grans d’Europa, tot i que el preu a pagar no es quedaria en els 200 milions.
La informació de The Athletic revela que la clàusula estipula una gran quantitat en comissions per al pare del jugador i els agents. Això últim va encarir en 30 milions més la sortida de Haaland del Dortmund cap al City, malgrat que la clàusula era de 60. És a dir, va caldre pagar un 50% més en comissions.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats