Mercat de fitxatges
El Barça cedeix Moussa Wagué a l’HNK Gorica de Croàcia
El lateral dret senegalès jugarà a la lliga croata fins al 2023 i després haurà de buscar equip
 
	El Futbol Club Barcelona ha anunciat aquest dimarts la cessió del lateral dret Moussa Wagué a l’HNK Gorica fins a l’estiu del 2023. L’internacional de 23 anys va arribar a disputar sis partits al primer equip blaugrana després d’anar cedit al KAS Eupen, OGC Nice i PAOK. El 2020, quan jugava al PAOK, va patir una greu lesió de genoll que el va apartar dels terrenys de joc nou mesos.
Ara ja recuperat i amb nou equip mira amb esperança el futur. «És molt estrany no jugar durant tant temps. Per això estic content de ser aquí i tenir de nou l’oportunitat de jugar. Estic recuperat, i ara ja en bona forma», va comentar el lateral.
Notícies relacionades[IZ @FCBarcelona U GORICU!] 🔥🔥🔥🔥
— HNK Gorica (@hnkgorica) 18 de julio de 2022
Moussa Wagué, 23-godišnji senegalski reprezentativac novo je pojačanje Gorice. Potpisao je ugovor do lipnja 2023. godine na temelju ugovora o transferu između Barcelone i Gorice.
Moussa, dobro nam došao! pic.twitter.com/nZMpNxSNv0
Wagué va arribar al Barça després del Mundial de Rússia del 2018, en què va fer una bona actuació amb la seva selecció als 19 anys. La seva poca continuïtat al camp derivada per les lesions ha tallat la projecció del jove defensa, que buscarà guanyar minuts aquesta temporada amb el seu nou equip.
El lateral acaba contracte a l’estiu del 2023 amb el Barça i l’entitat catalana no compta amb ell en el futur, per aquesta raó Wagué haurà de trobar equip després d’acabar la seva aventura a Croàcia.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
 
			