Tennis
Roland Garros: Nadal-Zverev, semifinal en directe
Després d’haver superat el número 1 del món, Novak Djokovic, el manacorí s’enfronta a l’alemany, que va eliminar Carlos Alcaraz en els quarts
L’espanyol Rafael Nadal és ara el màxim favorit per guanyar Roland Garros, però li queda rematar la feina que va deixar ben encarrilada després de derrotar en el quarts el serbi Novak Djokovic i que ara passa per vèncer en les semifinals l’alemany Alexander Zverev, un dels seus rivals més incòmodes.
El dia en què compleix els 36 anys, el geni de Manacor haurà de fer un nou pas per a la conquesta del seu catorzè torneig a París i del vint-i-dosè Grand Slam, que ara sembla més possible que a l’inici del torneig després d’haver tombat dimarts passat a la nit el número 1 del món i defensor del títol.
Aquest partit, d’una intensitat poc habitual en el circuit, el capítol 59 de la rivalitat més gran de la història, ha deixat una sensació que el torneig no pot anar més enllà, però el mateix Nadal va recordar que encara falten dos esglaons per aconseguir el títol.
Zverev, tercera raqueta del món, emergeix ara en l’horitzó, i l’altra semifinal la disputaran el croata Marin Cilic i el noruec Casper Ruud, molt lluny, a priori, del nivell de l’espanyol.
Per això, l’atenció se centra en el partit contra el germànic, un dels rivals més incòmodes a què s’ha enfrontat l’espanyol, per la potència del seu servei i la fortalesa del seu revés, armes amb què va enterrar en els quarts l’espanyol Carlos Alcaraz, un altre dels candidats al títol, en quatre sets.
Notícies relacionadesNadal és ja, de nou, el gran referent en la terra batuda de París i ara tot apunta a la seva catorzena corona, un altre miracle per a un jugador que fa menys d’un mes amb prou feines podia plantar el per esquerre al terra. Però l’olor de l’argila francesa té un efecte increïble en l’espanyol, que suma al seu habitual domini en el torneig una comunió amb el públic que va cobrar la seva màxima expressió en el duel contra Nole.
Això fa que la seva nova resurrecció, una més en la història de l’espanyol, sorprengui menys, per l’escenari, que la que va tenir a principis de temporada quan va sumar a Austràlia el seu vint-i-unè Grand Slam. El guanyador s’enfrontarà a un inèdit finalista a París, el que surti del duel entre Cilic i Ruud.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
- TELECOMUNICACIONS Telefónica llança la seva oferta final de l’ero amb 4.554 sortides i acosta l’acord amb els sindicats
