Contracte fins al 2026
Així és la nova samarreta del Barça i Spotify
Spotify Technology SA, el servei de ‘streaming’ de música, ha firmat un històric acord per posar el seu nom en els uniformes i a l’estadi del FC Barcelona.
A més, el FC Barcelona canviarà el nom de l’estadi a Spotify Camp Nou al juliol en virtut de l’acord a llarg termini que continuarà a través de la remodelació de les instal·lacions: expira l’acord amb Rakuten al juny i es passa a Spotify firmant un contracte fins al 2026 per la samarreta masculina, la femenina, la d’entrenament.
Aquest dimarts s’ha filtrat el disseny de com serà aquesta samarreta. El portal footyheadlines.com ha avançat les imatges de la peça dissenyada per Nike i que podria ser oficial al maig.
Barcelona va començar a posar publicitat a les samarretes el 2006, dècades després que la majoria dels altres clubs. I la primera que va portar va ser l’Unicef, gratis, com una manera d’assenyalar que ho feia per una causa noble i no per diners.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- Un any de la dana 8 versions sobre 5 hores clau
- Congrés d’ATA Feijóo proposa menys burocràcia per als autònoms
- El tauler català El Govern pacta amb els Comuns crear l’oficina antidesnonaments
- Crisi política Guardiola avança les eleccions al 21 de desembre
- Reinserció laboral. Programa Reincorpora Tornar a la vida després de la presó
