Contracte fins al 2026
Així és la nova samarreta del Barça i Spotify

Spotify Technology SA, el servei de ‘streaming’ de música, ha firmat un històric acord per posar el seu nom en els uniformes i a l’estadi del FC Barcelona.
A més, el FC Barcelona canviarà el nom de l’estadi a Spotify Camp Nou al juliol en virtut de l’acord a llarg termini que continuarà a través de la remodelació de les instal·lacions: expira l’acord amb Rakuten al juny i es passa a Spotify firmant un contracte fins al 2026 per la samarreta masculina, la femenina, la d’entrenament.
Aquest dimarts s’ha filtrat el disseny de com serà aquesta samarreta. El portal footyheadlines.com ha avançat les imatges de la peça dissenyada per Nike i que podria ser oficial al maig.
Barcelona va començar a posar publicitat a les samarretes el 2006, dècades després que la majoria dels altres clubs. I la primera que va portar va ser l’Unicef, gratis, com una manera d’assenyalar que ho feia per una causa noble i no per diners.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança