Contracte fins al 2026
Així és la nova samarreta del Barça i Spotify

Spotify Technology SA, el servei de ‘streaming’ de música, ha firmat un històric acord per posar el seu nom en els uniformes i a l’estadi del FC Barcelona.
A més, el FC Barcelona canviarà el nom de l’estadi a Spotify Camp Nou al juliol en virtut de l’acord a llarg termini que continuarà a través de la remodelació de les instal·lacions: expira l’acord amb Rakuten al juny i es passa a Spotify firmant un contracte fins al 2026 per la samarreta masculina, la femenina, la d’entrenament.
Aquest dimarts s’ha filtrat el disseny de com serà aquesta samarreta. El portal footyheadlines.com ha avançat les imatges de la peça dissenyada per Nike i que podria ser oficial al maig.
Barcelona va començar a posar publicitat a les samarretes el 2006, dècades després que la majoria dels altres clubs. I la primera que va portar va ser l’Unicef, gratis, com una manera d’assenyalar que ho feia per una causa noble i no per diners.
- Pocs especialistes La malaltia de Lyme s’estén per Espanya i creix a Catalunya
- Investigació en marxa La jutge del cas Alves: «Hi ha indicis molt més que suficients»
- Nous camins Rosalía i la seva mànager se separen
- Urbanisme Barcelona instal·la dues tirolines al tram sense trànsit entre Gran Via i Glòries
- Històries immobiliàries Lluïsa, la inquilina de renda antiga que es va quedar sola en un edifici de Barcelona
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 3 de febrer del 2023
- Tribunals Absolt el cap de la Policia Local de Pineda acusat d’amenaces a l’hoteler que allotjava policies nacionals l’1-O
- L’Eurolliga de bàsquet El Barça sobreviu a un altre final dramàtic contra el Bayern
- La situació econòmica L’ocupació i la pujada de l’SMI
- Abusos sexuals Les denunciants del policia mallorquí infiltrat neguen que les relacions fossin consentides