EL ‘NORUEC VOLADOR’
Haaland reapareix en gran després de la seva lesió amb un golàs
El davanter del Dortmund anota un espectacular gol als set minuts de reaparèixer després de cinc setmanes lesionat
L’estrella noruega afina la punteria de cara al xoc del pròxim dissabte contra el Bayern
«Deu ser a l’autocar. Se sent bé. Però com a màxim entrarà una estona en joc», va dir l’entrenador del Borussia Dortmund, Marco Rose, sobre la tornada d’Earling Haaland a una convocatòria després de cinc setmanes lesionat. Com si li fes falta més temps. El davanter noruec va saltar aquest dissabte al camp en el minut 73 i va marcar un golàs al 80. Afinant la punteria per al duel clau contra el Bayern del pròxim dissabte al Signal Iduna Park.
El Dortmund va sumar tres punts a Wolfsburg després de remuntar un matiner gol de Weghorst. Quan Haaland va saltar al camp el seu equip ja havia tombat el marcador, però el noruec es va encarregar de sentenciar als set minuts de reaparèixer. La seva primera intervenció ja va ser un xut a porta. Uns minuts després, un centre a l’àrea de Brandt el va rematar acrobàticament Haaland, recordant al cèlebre gol de Johan Cruyff a l’Atlètic Madrid a la Lliga 1973-74.
El davanter porta 71 gols en 73 partits amb el Dortmund, i en aquesta Bundesliga ja suma set dianes malgrat les cinc setmanes de baixa per una lesió muscular a la cuixa. En la seva absència, Noruega va dir adeu al Mundial i el Dortmund, a la Champions. Amb la seva tornada, el Borussia somia amb lluitar-li la Lliga al Bayern.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
