FUTBOL INTERNACIONAL
Manetes de Liverpool i Ajax un diumenge de clàssics
Klopp i Ten Hag aixafen el United i el PSV

El Barça-Madrid no ha sigut l’únic clàssic del futbol europeu d’aquest superdiumenge de clàssics en el qual s’han amuntegat el Marsella-PSG, Inter-Juve, Ajax-PSV i United-Liverpool. Aquests dos últims s’han resolt amb sengles manetes. L’esquadró de Jürgen Klopp ha pres per assalt Old Trafford amb un contundent 0-5 i Erik Ten Hag, després d’aixafar el Dortmund a Champions (4-0), ha tornat a firmar una exhibició de joc i gols davant el rival històric neerlandès (5-0).
MANCHESTER UNITED 0-LIVERPOOL 5
Notícies relacionadesEl Liverpool ja guanyava 0-4 al descans gràcies a un matiner gol de Keita i un ‘hat trick’ d’un Salah desencadenat. El davanter egipci va guanyar clarament el duel a un Cristiano trasbalsat, que va veure com li anul·laven un gol. Pogba, també dels nervis, se’n va anar a la dutxa abans d’hora al veure la vermella directa per una entrada amb els dos peus per davant.
AJAX 5-PSV 0
Si el clàssic anglès es va resoldre a la primera meitat, el neerlandès s’ha resolt a la segona. Després que Steven Berghuis, als 19 minuts i a passi de Tadic, avancés l’Ajax, el festival ha arribat després de la represa. L’ivorià Sebastian Haller, a passi de nou de Tadic, ha enfonsat el PSV abans que el brasiler Antony i Davy Klaassen firmessin el pòquer. En el temps afegit, Tadic va arrodonir la golejada en la seva gran tarda amb el cinquè, desfermant la bogeria al Johan Cruyff Arena. Ten Hag ha aconseguit en dos partits tants gols (9) com el Barça en els seus últims 9 partits
At-mos-phere ❤️🔥#ajapsv pic.twitter.com/KKs50tRp8s
— AFC Ajax (@AFCAjax) 24 de octubre de 2021
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»