Per violència masclista
La justícia ordena l’ingrés a la presó de Lucas Hernández
Un jutjat de Madrid ha ordenat l’ingrés a la presó del futbolista francès del Bayern de Munic Lucas Hernández per ser reincident en delictes relacionats amb la violència masclista, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM).
Lucas Hernández, exjugador de l’Atlètic de Madrid, va ser condemnat a sis mesos de presó per trencar l’ordre d’allunyament sobre la seva parella sentimental, amb qui se’n va anar de lluna de mel malgrat que tots dos tenien mesures de distanciament sobre l’altre per una condemna prèvia per delictes de maltractament en l’àmbit familiar.
El futbolista va sol·licitar la suspensió de la pena de presó, però el Jutjat Penal número 32 de Madrid l’hi ha denegat perquè té dues sentències condemnatòries per lesions en l’àmbit de la violència de gènere, dictades per un jutjat de Madrid i un altre de Móstoles.
Notícies relacionadesHernández ha sigut citat el 19 d’octubre perquè se li doni trasllat del requeriment d’ingrés voluntari a la presó en un termini màxim de 10 dies.
La interlocutòria d’execució de la sentència contra el futbolista ha sigut recorreguda davant l’Audiència Provincial de Madrid.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
