Tennis
Tsitsipas canvia de postura i finalment accepta vacunar-se contra la Covid
El tennista grec havia rebut crítiques per qüestionar la vacunació contra la pandèmia
Stefanos Tsitsipas, número tres del rànquing mundial, ha acceptat vacunar-se contra la Covid, malgrat haver declarat prèviament que només ho faria si el circuit ATP ho convertia en un requisit obligatori.
El tennista grec va assegurar el mes passat que renunciava a la vacuna a causa de preocupacions amb els efectes secundaris, però ara ha canviat de postura.
Notícies relacionades«Em vacunaré aquest any per poder anar a restaurants i botigues. Recolzament a tots els que es vacunen. No soc metge; soc jugador de tennis, i per això és possible que no tingui l’opinió més fonamentada quan es tracta de problemes mèdics», va valorar el grec en declaracions a la cadena del seu país Antenna TV.
Tsitsipas va ser objecte d’una reacció aïrada a la seva terra natal després dels comentaris inicials sobre la vacuna, amb una sèrie de figures destacades que van qüestionar la seva postura. «La vacuna no s’ha provat prou perquè és nova i té alguns efectes secundaris. Conec algunes persones que els han patit. No hi estic en contra, simplement no veig cap raó perquè algú de la meva edat es vacuni», va exposar.
- Alça del 0,3% i el 0,2% L’FMI revisa a l’alça el creixement d’Espanya el 2026 i el 2027 fins al 2,3% i l’1,9%
- Negociació en marxa ERC pressiona el Govern i portarà a votació la llei de l’IRPF al febrer si no hi ha acord
- AUDIÈNCIA NACIONAL Julio Iglesias demana que s’arxivi la denúncia perquè considera que la fiscalia no és competent per investigar-lo
- «Accident estrany» El president de Renfe allunya l’error humà en el descarrilament d’Adamuz: «Ha d’haver sigut el material d’Iryo o un problema d’infraestructura»
- Tragèdia ferroviària Accident de tren a Adamuz (Còrdova): què sabem i què no sabem del descarrilament d’un Iryo que ha causat 39 morts
