Tots dos treballen a l’entitat
Florentino Pérez: «Raúl i Casillas són les dues grans estafes del Reial Madrid»
‘El Confidencial’ publica uns àudios del 2006 del president del club blanc

«Les dues grans estafes del Madrid són primer Raúl i segon Casillas». Aquestes 12 paraules van ser pronunciades per Florentino Pérez el 2006, segons proven uns àudios del 2006 publicats per ‘El Confidencial’. En aquesta gravació de fa 15 anys, el president –llavors i ara– del Reial Madrid carrega contra dues de les llegendes blanques. Totes dues, a més, formen part de l’actual organigrama de l’equip merengue: el davanter entrena el filial blanc i l’exporter és vicepresident executiu de la Fundació.
«Casillas no és porter per al Reial Madrid, què vols que et digui. No ho és. És que no ho ha sigut mai. Ha sigut la gran fallada que hem tingut. El que passa és que tens els que l’adoren, l’estimen, parlen amb ell, jo què sé. El defensen tant... Bé, és una de les grans estafes, i la segona és Raúl», argumenta Florentino en els àudios publicats.
Al punta –segon màxim golejador històric del club i el futbolista que més vegades ha vestit la samarreta blanca– l’ataca amb una duresa especial. «És dolent, es creu que el Madrid és seu», remarca.
Pérez ataca a tort i a dret. «Els jugadors són molt egoistes, no s’hi pot comptar per a res, i qui hi compti s’equivoca. Et deixen tirat, és una tonteria. Jo tinc un concepte dels jugadors horrible», se l’escolta. Sobre Ronaldo Nazário afirma que és un «penques», tot i que de Zidane i Beckham diu que són tios «magnífics».
Florentino va deixar el càrrec de president en aquella època, però hi va tornar més tard i encara segueix al capdavant del club.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán