Homenatge a l’artista italiana
La música de Rafaella Carrà sonarà a l’escalfament del partit d’Espanya-Itàlia
La cançó ‘A far l’amore comincia tu’ se sentirà a Wembley abans de l’enfrontament de semifinals de l’Eurocopa 2021 entre ‘la Roja’ i l’‘azzurra’
ENTRENAMIENTO SELECCIÓN ESPAÑOLA /
Les seleccions d’Espanya i Itàlia, que es mesuren aquest dimarts a les 21.00 hores a Wembley a les semifinals de l’Eurocopa, escalfaran en els prolegòmens de l’enfrontament amb música de la cantant italiana Raffaella Carrà, morta aquest dilluns als 78 anys.
La Federació de Futbol Italiana (FIGC) ha obtingut el vistiplau de la UEFA perquè la cançó ‘A far l’amore comincia tu’ (’En l’amor tot és començar’, en la seva versió en castellà) formi part dels temes que acompanyaran els futbolistes durant l’escalfament, segons ha informat l’organisme que gestiona el futbol italià en una nota oficial.
«La mort d’una icona com Raffaela Carrà, dona innovadora i artista extraordinària, ha sacsejat tothom. Abans d’Itàlia-Espanya, el seu partit, volem recordar-la amb alegria, escoltant junts la seva música plena d’energia», ha afirmat el president de la FIGC, Gabriele Gravina.
Tant la premsa esportiva espanyola com la italiana van dedicar les seves portades d’aquest dimarts a Raffaella Carrà, jugant amb els títols de les seves cançons i l’important partit de Wembley.
Carrà tenia passió pel futbol i era aficionada del Juventus de Torí, un club que aquest dilluns ha manifestat el seu condol per la seva mort.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
