ÈXIT ALS ESTATS UNITS
Bronze de Queralt Castellet al Mundial
La ‘rider’ de Sabadell aconsegueix la tercera plaça a l’estació d’Aspen en els campionats de ‘snowboard’ i ‘freeski’
Diuen que la tercera és la bona i així ha sigut per a Queralt Castellet en una final d’alt voltatge en els Campionats del Món de Snowboard i Freeski a Aspen (Estats Units) s’ha alçat amb la medalla de bronze.
La competició començava amb unes condicions difícils per vent i amb els primers flocs de neu començant a caure i en què tot apuntava que l’estratègia a seguir seria intentar assegurar en la primera ronda en vista que la previsió que una nevada més intensa dificultés la final a tres baixades.
🙌🏻🏂🏻¡ @q_castellet lo ha conseguido!
— RFEDI (@RFEDInv) 13 de marzo de 2021
🥉mundialista para la catalana #rfedisnowboard en la final #halfpipe @fissnowboard de @AspenSnowmass EEUU
🤗 ¡Enhorabuena #QueraltCastellet #spainsnow #MujerYNieve!
👉🏻Con @deportegob @COE_es @movistarlikes @audispain @fceh_cat @esportcat pic.twitter.com/mu7fxJJKEw
Però les dues primeres rondes no van acompanyar la ‘rider’ de Sabadell. Començava la primera caient en el primer truc i tornant a caure la segona. Mentrestant, una còmoda Chloe Kim semblava consolidar l’or des del principi. No obstant, la Queralt ha competit en un ‘pipe’ que li agrada, que se li va molt bé, que es coneix fil per randa i que, a més, ja li havia vist guanyar un or en els X Games de l’any passat, en què es va convertir en l’única dona espanyola en aconseguir-ho i tots aquests factors han mantingut l’esperança viva fins al final.
Per sort, la nevada donava treva a la ronda final i Castellet ha sortit contra totes en un tot o res, ja que únicament quedava la seva actuació i la de Chloe Kim –que ja tenia l’or assegurat– i sortia després d’una gran actuació de Maddie Mastro que semblava haver consolidat la plata amb una última ronda de 89,00 punts.
Reacció final
Notícies relacionadesPerò, per alguna cosa se l’anomena la ‘maga de Sabadell’ i això és el que ha fet precisament, fer màgia com ella bé sap, deixant el millor per al final i executant una ronda de sis trucs, molt més tècnica i difícil que la de la japonesa Sena Tomita, a qui ha arrabassat el bronze en l’últim moment.
«Soc superfeliç. Molt contenta, la veritat és que ha sigut una final taquicàrdica i molt complicada. No he aconseguit planxar ni la primera, ni la segona ronda, així que en la tercera i última era tot o res», va comentar la Queralt després de penjar-se la medalla. «He sortit pràcticament tremolant, però sabia que podia fer-ho bé. He baixat amb moltíssims nervis i pressió, però he anat a totes i estic molt emocionada per haver aconseguit la medalla i fer podi en una competició tan important com aquesta i en un any en què tot és molt més complicat», va dir.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
