EN QUARANTENA
Florentino Pérez va dinar amb Dolores Delgado i Antonio García Ferreras abans del seu positiu per Covid
La fiscal general va acudir-hi amb Baltasar Garzón
El periodista de La Sexta va ser el primer cap de premsa del president del Reial Madrid

El president del Reial Madrid Florentino Pérez ha donat positiu per coronavirus en un dels controls als quals se sotmet rutinàriament i segons el club blanc és asimptomàtic. L’empresari, de 73 anys, es mantindrà aïllat, igual que ja ho han estat l’entrenador del club, Zinedine Zidane, i el jugador Nacho. No obstant, la seva quarantena també pot implicar altres persones per «contacte estret amb un positiu», com la fiscal general de l’Estat, Dolores Delgado; la seva parella, l’exjutge Baltasar Garzón, i el periodista Antonio García Ferreras.
El grup es va reunir per dinar divendres passat en una marisqueria de Madrid, El Telégrafo, segons revela el diari ‘Abc’. García Ferreras és un vell amic del propietari d’ACS, que el va contractar com a director de comunicació del Reial Madrid quan va optar a la presidència del club.
Delgado i Garzón ja han passat el coronavirus en diferents moments, mentre que Ferreras va haver de fer-se la prova per viatjar a Barcelona, on aquest dimarts ha entrevistat el líder d’ERC Oriol Junqueras. El test va donar negatiu.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern