EN QUARANTENA
Florentino Pérez va dinar amb Dolores Delgado i Antonio García Ferreras abans del seu positiu per Covid
La fiscal general va acudir-hi amb Baltasar Garzón
El periodista de La Sexta va ser el primer cap de premsa del president del Reial Madrid

El president del Reial Madrid Florentino Pérez ha donat positiu per coronavirus en un dels controls als quals se sotmet rutinàriament i segons el club blanc és asimptomàtic. L’empresari, de 73 anys, es mantindrà aïllat, igual que ja ho han estat l’entrenador del club, Zinedine Zidane, i el jugador Nacho. No obstant, la seva quarantena també pot implicar altres persones per «contacte estret amb un positiu», com la fiscal general de l’Estat, Dolores Delgado; la seva parella, l’exjutge Baltasar Garzón, i el periodista Antonio García Ferreras.
El grup es va reunir per dinar divendres passat en una marisqueria de Madrid, El Telégrafo, segons revela el diari ‘Abc’. García Ferreras és un vell amic del propietari d’ACS, que el va contractar com a director de comunicació del Reial Madrid quan va optar a la presidència del club.
Delgado i Garzón ja han passat el coronavirus en diferents moments, mentre que Ferreras va haver de fer-se la prova per viatjar a Barcelona, on aquest dimarts ha entrevistat el líder d’ERC Oriol Junqueras. El test va donar negatiu.
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Gestió hídrica a Catalunya Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig