Segona Divisió
El Girona s’impulsa a Albacete (0-2)
Un autogol deKecojevic i el primer en el futbol professional de Pablo Morenovan donar aquest diumenge la segona victòria consecutiva alGirona en el Carlos Belmonted’Albacete (0-2). Malgrat començar el partit amb molta força, els deFranciscohan anat perdent manxa a mesura que passaven els minuts sense aprofitar les seves ocasions. En conseqüència, l’Albacete, que se situa endescens, va poder dir-hi la seva i fer que els gironins gairebé es conformessin amb el repartiment de punts.
La reacció no va tornar fins que Cristhian Stuani va trepitjar el terreny de joc substituint Nahuel Bustos, mentre que la fortuna va arribar gràcies a un error del rival abans que el partit es decidís amb l’estrena golejadora del davanter cedit pel Manchester City.
Antídot amb Stuani
Malgrat la superioritat inicial dels de Montilivi amb un parell de bones oportunitats per a Bustos i Silla,l’Albacete va començar a guanyar terreny a poc a poc. Karim Azamoum i Zozúlia, no obstant, van topar ambJuan Carlos. Amb els gironins a mig gas, els locals van créixer fins a arribar a igualar el partit. Els de Francisco no aconseguien reenganxar-se. Veient el panorama, el tècnic va buscar un antídot ambStuani. L’uruguaià de seguida va arribar a porteria al costat deSylla, que massa generós va desaprofitar el gol per intentar assistir Stuani.
Finalment, el marcador es va moure amb un autogol de Kecojevic, que intentava rebutjar un centre deLuna. Sylla va tenir el 0-2 a les seves botes, però va topar amb la mà de Tomeu Nadal i el pal. Poca estona més tard, sí que va marcar Pablo Moreno, que va rebre una assistència deBárcenas després d’una combinació ambStuaniper aconseguir el seu primer gol com a futbolista professional. Potser es va haver de patir més del compte, però al final els de Montilivi es van assegurar la seva segona victòria seguida.
ALBACETE, 0; GIRONA, 2
Albacete: Tomeu Nadal, Liberto, Zozúlia (Emiliano, min. 82), Álvaro Jiménez, Caballo, Karim Azamoum (Ortuño, min. 69), Silvestre (Álvaro Peña, min. 69), Kecojevic, Mvondo, Carlos Isaac i Boyomo.
Notícies relacionadesGirona: Juan Carlos, Calavera, Santi Bueno, Bernardo, Luna, Gumbau (Cristóforo, min. 76), Monchu, Samu Sáiz (Pablo Moreno, min. 76), Yoel Bárcenas, Sylla i Nahuel Bustos.
Gols: 0-1, min. 66: Kecojevic; 0-2, min. 79: Pablo Moreno.
- "Els comunicadors en ciència no hem d’espantar, però pinta malament"
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Reforç de la línia La freqüència de la L1 del metro de Barcelona continua sent més baixa que la del 2022 malgrat el gran augment d’usuaris
