JUVENTUS-SAMPDORIA (2-0)
La Juventus conquista el seu novè 'scudetto' consecutiu
Cristiano Ronaldo encarrila el triomf però veu allunyar-se la Bota d'Or després fallar un penal i del 'hat-trick' d'Immobile
Dijous se li va escapar la primera pilota de partit, però aquest diumenge la Juventus ja no ha perdonat. L’equip de Maurizio Sarri ha derrotat la Sampdoria a Torí (2-0) i, amb dues jornades encara per disputar-se en la Serie A, s’ha proclamat campió per novena vegada consecutiva. És el 36è ‘scudetto’ a les vitrines de la ‘Vecchia Signora’.
Un gol de Cristiano Ronaldo just abans del descans (un xut ras en una jugada d’estratègia) va apaivagar els nervis dels bianconeri, que per moments van veure passar el fantasma d’un nou ajornament de la victòria. No està en el seu millor moment la Juve, que només havia guanyat un partit dels cinc últims. La Sampdoria de Claudio Ranieri va tenir les seves ocasions en la primera meitat, en la qual la Juve va perdre per lesió Dybala i Danilo.

Pjanic condueix davant Tonelli. /
Cristiano va desembussar el xoc i va celebrar amb ràbia un gol que va encarrilar el títol, tot i que no la Bota d’Or. Ciro Immobile li va marcar tres al Verona i va igualar els 34 (ja definitius) de Robert Lewandowski. El portuguès, que va enviar un penal al travesser ja amb 2-0 al marcador, està en 31.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols