DESESCALADA AL CAMP NOU

El Barça torna a obrir el museu, la botiga i l'oficina d'atenció al soci

Un jove pacient de Sant Joan de Déu ha sigut el primer visitant després de tres mesos de tancament

zentauroepp53736714 deportes museu bara200612192549

zentauroepp53736714 deportes museu bara200612192549 / German Parga FCBarcelona

1
Es llegeix en minuts

Una de les joies de les instal·lacions del FC Barcelona, el museu del club, torna a estar operatiu. Després de tres mesos de tancament al públic a causa de la la pandèmia, les instal·lacions blaugrana de les Corts han recuperat aquest divendres l’activitat amb totes les mesures de seguretat i protecció per als seus visitants.

No només torna el futbol per al Barcelona,  que aquest dissabte jugarà a MallorcaTambé l’activitat a les instal·lacions que hi ha al voltant del club: el Museu, el Barça Store, així com les oficines d’atenció al barcelonista, que han estat tancats durant totes aquestes setmanes, a causa de la situació d’alarma al país.

El Jorge, un pacient que està ingressat en la unitat d’oncologia de l’Hospital Sant Joan de Déu ha sigut el primer visitant a creuar les portes del Museu de la mà del Robot Pol, en un acte en el qual també han participat el vicepresident de l’àrea comercial del club, Oriol Tomàs, la directora de la Fundació BarçaMaria Vallés, la directora de l’Abidal Foundation,  Hayet Abidal, i el director del Museu, Jordi Penas.

«Acostar-lo als aficionats»

La intenció del Barça és recuperar, a poc a poc, el pols a les seves instal·lacions i per aquesta raó ha establert uns preus populars (10 euros) per als residents a Catalunya. «Aquest és el Museu més visitat de Catalunya i volem acostar-lo als aficionats de la ciutat i de Catalunya i recordar que els socis poden venir gratis», destaca Oriol Tomàs, vicepresident de l’àrea comercial.

Notícies relacionades

«Estem molt satisfets de poder fer aquesta reobertura amb la tornada del futbol», ha afegit Tomàs, per destacar la reobertura tant de la botiga com dels espais d’atenció al soci.

El Museu és una de les principals fonts d’ingressos, que rep prop de dos milions de visitants i genera uns ingressos de 58 milions, una quantitat que s’aproxima a la quantitat que el club obté amb el ‘ticketing’.