SUSPENSIÓ
No hi haurà futbol infantil a Catalunya durant dues setmanes pel coronavirus
La Federació Catalana de Futbol suspèn tots els partits perquè «ha de prevaler la salut dels afiliats»
	zentauroepp49126434 futbol infantil200311161657 /
La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha decidit aquest dimecres suspendre tots els partits de les competicions de futbol i futbol sala d’àmbit territorial durant dues setmanes com a mesura de prevenció del coronavirus.
També la FCF ha decretat la suspensió a partir d’aquest dimecres i pel mateix període de temps de totes les activitats esportives i formatives que organitza.
Els acords han sigut adoptats per la comissió executiva de la FCF d’acord amb «les prerrogatives atribuïdes a aquest òrgan en assumptes d’urgència notòria» estan subjectes «a les indicacions que en cada moment emetin les autoritats sanitàries i esportives», segons assegura mitjançant un comunicat.
Recomanació de la RFEF
Notícies relacionadesLa FCF ha informat que la decisió s’ha adoptat després de rebre aquest dimecres una comunicació de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) amb la recomanació.
«La FCF creu que ha de prevaler la salut i el benestar dels afiliats, i que el més aconsellable és aplicar la mesura més restrictiva possible per raons de salut pública», assegura el comunicat.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
 
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
 - A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
 - L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
 - Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
 - Violència masclista Sentència pionera a Girona: presó permanent revisable per l'home que va assassinar i agredir sexualment la parella a Campdevànol
 
