FINAL DE CHAMPIONS
Itàlia insta a canviar la seu de la final Champions League a Istanbul
El Ministre d'Esports d'Itàlia condemna la invasió de Turquia al poble kurd
Alguns jugadors turcs van fer la salutació militar per celebrar el seu gol contra Albània com a mostra de suport a Erdogan
jgarcia44834408 soccer football champions league group stage draw grimal180904171814 /
Itàlia exigeix el canvi de seu a la UEFA per a la final de la Champions League 2020 que s’ha de celebrar a Istanbul a causa de les controvèrsies del seu conflicte bèl·lic amb els kurds. Vincenzo Spadafora, primer ministre d’esports italià, interpel·la a la pau com a valor contra el qual actualment s’atempta amb les actuacions de Turquia.
En el partit entre Turquia i Albània, els jugadors otomans van fer la salutació militar com a gest per recolzar Erdogan en la invasió turca a la regió kurda de Síria. A més, van repetir el mateix gest en el partit contra França.
Sanció a Cenk Sahin
El jugador turc Cenk Sahin, ha sigut apartat pel seu club, el St. Pauli alemany, pel seu recolzament a través de les xarxes socials a favor de la intervenció turca, ja que el club creu que és incompatible amb els valors de pau i harmonia de l’entitat.
Notícies relacionadesEl primer ministre italià considera que la UEFA ha de canviar de país per celebrar la final de la màxima competició continental. Spadafora creu que el futbol és un instrument de pau i que, per tant, Turquia no ha d’acollir la final.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Badosa remunta i disfruta en la seva tornada a Brisbane
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
