NOVA ETAPA
Adrià Vilanova fitxa pel FC Andorra de Piqué
El fill de Tito Vilanova, que és central i té 21 anys, jugava al Mallorca B i ja s'entrena a les ordres de Gabri i Jorquera
jdomenech27631651 barcelona 21 10 2014 adria vilanova durante el par181231145716
Adrià Vilanova, el fill de l’exentrenador del Barça Tito Vilanova, ha fitxat pel FC Andorra. És un dels reforços del club del Principat després que l’entitat fos adquirida per Gerard Piqué a través de la seva societat Kosmos.
Adrià, de 21 anys, juga de defensa central i arriba a l’Andorra procedent del Mallorca B, on amb prou feines jugava. Anteriorment havia estat al’Hèrcules des que va sortir del Barça el 2017. La seva adquisició s’emmarca en el desig d’impulsar l’equip andorrà des delgrup 2 de la Primera Catalana, on juga actualment, fins a la Tercera Divisió. El seu primer partit serà el 5 de gener davant del’Almacelles.
El jugador s’entrena a les ordres de Gabri i Albert Jorquera, el nou cos tècnic contractat per Piqué en substitució de Richard Imbernón i Josep Joan Linares. No és l’únic fitxatge d’una plantilla que ha tingut cinc baixes. Abans d’Adrià ja van debutar dos jugadors, que també havien jugat en categories superiors i professionals, i el club està negociant la contractació de quatre fitxatges. La plantilla no està tancada. La pròxima adquisició serà un davanter.
- Guerra al Pròxim Orient Trump ha llançat l’atac contra l’Iran sense autorització del Congrés ni notificació formal a les Cambres
- Jove en primera persona Sandy Martos, activista: "El cinema pot allunyar la salut mental de l'estigmatització"
- Guerra dels EUA contra l’Iran Eurocontrol informa que 1.100 vols s’han vist afectats pel tancament d’espai aeri després de l’atac a l’Iran
- Màxima tensió L’Iran, sense aliats exteriors
- Atac dels Estats Units a l’Iran ¿Pot caure el règim iranià només amb atacs aeris? «Pretenen provocar el col·lapse de l’Iran: és ‘Israel first’»
