TORNA LA LLIGA
Solari intenta treure ferro al 'cas Isco': "Va ser una cosa anecdòtica"
L'entrenador del Madrid s'esforça per centrar l'atenció en el pròxim partit, la visita al Bernabéu del Rayo Vallecano (18.30 h)

GRAF6712 MADRID 14 12 2018 - El entrenador del Real Madrid el argentino Santiago Solari durante la rueda de prensa previa al entrenamiento previsto hoy en la Ciudad Deportiva de Valdebebas para preparar el partido de la decima sexta jornada de Liga de Primera Division que el conjunto blanco disputa manana ante el Rayo Vallecano en el Santiago Bernabeu EFE Emilio Naranjo /
Malgrat que LaLiga torna aquest dissabte per al Madrid, a casa davant del Rayo Vallecano (18. 30 h), i que l’equip afronta, a partir de la setmana que ve el Mundial de Clubs, el gran tema era Isco, protagonista en la derrota contra el CSKA en la Lliga de Campions pel seu intercanvi d’opinions amb la grada, mentre Solari s’esforça per apagar incendis públicament que després aviva amb les seves decisions.
El tècnic blanc va qualificar així l’enfrontament d’Isco amb la graderia en l’últim partit: “Va seruna cosa anecdòtica, que a vostès [la premsa] els crida l’atenció. Em fa l’efecte que protesta un córner, entenc la vostra feina, però nosaltres hem de posar el focus en el Rayo Vallecano”. Després, el tècnic va recórrer, en preguntes successives, a la seva ja recurrent qüestió matemàtica per explicar la falta de protagonisme del malagueny. “Només hi caben onze, sempre n’hi ha algun que ha de quedar fora”,va explicar després de la ja habitual rastellera de lloances buides i generalistes sobre l’atacant.
La suplència de Navas
L’elecció de les paraules en les respostes sobre Isco són molt similars a les qüestions, cada vegada menys recurrents, sobre Keylor Navas, que s’esperava que fos titular en l’intranscendent duel de Champions d’aquesta setmana: “Té tot el meu respecte i admiració, però repeteixo: la part més ingrata de la meva feina és fer les alineacions”, va explicar de manera breu.
La hipèrbole constant
Notícies relacionades“Crec sincerament, i ho dic amb tendresa: Estar instal·lats en la hipèrbole constant és una mica cursi”,va intentar pontificar Solari per minimitzar el soroll que envolta l’equip després de la irregular temporada que està fent, tot i que el seu missatge no va arribar amb total claredat, enmig d’una dissertació de la història d’èxits del Madrid, com si fos una cosa influent en el nivell actual que està mostrant l’equip. “Com no hem de creure en el Madrid després de 115 anys i 13 Champions i tants trofeus i llegendes”, havia començat dient.
Entre més qüestions extraesportives, i malgrat que Solari es mostra poc comunicatiu en segons quins temes, l’argentí va reconèixer problemes en la Champions i va reivindicar el raquític partit del seu equip en l’última victòria en la Lliga, 0-1 a Osca: “No esperàvem la derrota davant del CSKA, però el partit va ser útil per a altres coses, perquè juguessin alguns de menys habituals. No ens va faltar intensitat a Osca, en la Champions el partit va tenir altres condicionants”, va acabar comentant.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se