Nandu Jubany es fractura un braç i no podrà córrer el Dakar
El popular cuiner català es va trencar el radi esquerre, divendres passat, entrenant-se a les dunes del Marroc

rozas34210396 barcelona 09 06 2016 gente nandu jubany correr el dakar fo161212113655
El popular cuiner Nandu Jubany no podrà complir de moment un dels seus somnis: córrer el dur Ral·li Dakar, que començarà a principis del 2017. Jubany acaba d’anunciar que no podrà prendre-hi part ja que s’ha fracturat un braç mentre s’entrenava al Marroc. Això sí, el seu projecte ARI segueix endavant. «No podré córrer el Dakar, però tots aquests mesos de preparació han servit per divulgar la necessitat de recollir fons per ajudar els malalts de leucèmia a tenir una vida millor. ¡Això val tot el gas del món!»
Jubany ha comentat que divendres passat va patir un accident al Marroc mentre s’entrenava en companyia de Solà i Xevi Amo per preparar el raid. «Vaig patir una caiguda important i em vaig fracturar el radi del braç esquerre». Com va poder, en una situació molt precària, va anar a buscar ajuda: «Solà em va portar durant gairebé una hora a la seva moto fins a trobar un poble».
Jubany explica que van trigar un munt d’hores –«unes cinc»– a arribar a l’hospital de Rachidia, «on em van tractar les lesions, em van reduir la fractura i em van enguixar el braç. Dissabte vaig volar a Barcelona, on em va visitar el doctor Xavier Mir a l’Institut Dexeus. Ara estic a l’espera que la inflamació remeti per a una segona operació aquesta mateixa setmana».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE