Alcácer ja està fitxat i firma avui
El davanter del València passa revisió mèdica aquest dilluns a Sant Joan Despí abans d'incorporar-se a la convocatòria de la selecció
Francisco Alcácer ja està fitxat pel Barça, segons han confirmat oficialment fonts del club. El davanter valencià, de 23 anys, passa revisió mèdica a les instal·lacions de Sant Joan Despí aquest dilluns, després firmarà el contracte, per cinc temporades, i s'incorporarà a la convocatòria de la selecció espanyola. El Barça pagarà al València 30 milions d'euros pel traspàs, més 2 en variables.
Alcácer, el quart davanter que reclamava Luis Enrique i que Robert Fernández va assenyalar com a objectiu únic la setmana passada, no serà presentat amb la seva nova samarreta fins que s'acabi el parèntesi obligat pels partits de seleccions.
EL CAS DE MUNIR
Amb el fitxatge d'Alcácer, el Barça dóna per completada la seva plantilla. Dos dies abans que es tanqui el mercat (dimecres 31 a les dotze de la nit), el club només té pendent resoldre la situació de Munir. El club blaugrana negocia precisament amb el València la cessió del davanter del planter culer, en una operació desvinculada del traspàs d'Alcácer.
Paco Alcácer Jasper Cillessen André Gomes Lucas Digne Denis Suárez Samuel Umtiti Josep Maria Bartomeu Futbol
- Orient Marc, estudiant català, sobre la seva vida a Corea del Sud: "T'has de preocupar de menys coses"
- Crisi sanitària Trobats 13 casos més de pesta porcina a la zona del brot inicial
- Segons una font oficial anònima L’Iran xifra en 2.000 els morts les protestes en contra del Govern
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: L'habitatge, centre del malestar
- Salut laboral Els treballadors catalans triguen una setmana més a ser atesos per un metge que la resta d’espanyols
