Hortelano: "¿Or? No, he quedat segon. M'has donat un ensurt"
Una periodista holandesa va informar el sorprès atleta espanyol de la desqualificació de l'holandès Martina que li va proporcionar el primer lloc
marcosl34632317 46494211 amsterdam netherlands 08 07 2016 bruno hortel160709101138 /
No en tenia ni idea. Ni s'imaginava que en aquell moment ja era campió d'Europa. Estava més que content amb la que creia que era medalla de plata. Però va arribar una periodista holandesa, i en un més que acceptable castellà, va transformar l'alegria de Bruno Hortelano en eufòria. La desqualificació de l'holandès Martina li obria la porta de l'or en els 200 metres. Però Bruno no en tenia ni idea.
The moment that @BrunoHortelano finds out that silver has just been turned into gold. #ECH2016https://t.co/YfWaEIe92l
— Amsterdam 2016 (@Amsterdam2016) 8 de julio de 2016
"¿Or? No, he quedat segon", deia sorprès l'atleta espanyol abans de protagonitzar una de les imatges del campionat. "He quedat plata. M'has donat un ensurt", li comentava Bruno Hortelano. "Si em dónes l'or, me'n vaig content", va recordar l'esportista format als Estats Units, que va sortir a córrer quan va llegir al mòbil de la periodista holandesa la desqualificació del seu rival.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- ‘El segon violador de l’Eixample’ viu al carrer a Sant Antoni
- Ciència Liti contra l’Alzheimer
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- CRÍTICA Els Pecos, la venjança d’un fenomen fan menyspreat
- CRÍTICA El somni americà mutilat
- Estrena de televisió ‘El segon cafè’, actualitat i històries humanes
- La caixa de ressonància Springsteen, ¿el pròxim Princesa d’Astúries?
- Oriol Pla, actor: "És bonic que una cosa feta a Barcelona arribi a l’altra punta del món"
